Gå til innhold

Skal dere vite skjønn eller skal det være en "overraskelse" ? :)


juli1999september2012

Anbefalte innlegg

Vet av flere som er gravid og de skal alle vite skjønn når de skal på ordninær UL! Føler meg litt alene om og IKKE ville vite skjønn.

 

Skal DU vite skjønn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tenkt litt på dette selv, om jeg virkelig vil vite kjønnet denne gangen:) Har en sønn fra før, og da var vi så nysgjerrige at vi dro på 3D ultralyd i uke 27 i håp om å få se kjønnet, noe vi gjorde;)

Er veldig nysgjerrig av natur jeg da, så jeg tror nesten vi ender på å ville vite det!:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to :) føler meg ganske ensom i den avgjørelsen, så det er moro å høre at du også vil vente :) Dette blir vårt første barn, og vi vil oppleve et svagnerskap uten å vite, så kan vi heller vite det med de andre som kommer etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vårt første barn også.

 

For meg er det ikke så nøye å vite kjønn, vil helst ikke vite det. Synes det er viktigere at barnet er friskt osv.

 

Men samboeren min vil absolutt vite, og det er helt uaktuelt at han skal vite og ikke jeg, så vi får nok vite det begge to så snart det går. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår første baby., og vi gleder oss til den største dagen i livet vårt så langt.

Jeg vil også vite at barnet er friskt og alt ok.

Men vil også få vite kjønn. Jeg klarer ikke å vente med den overasskelsen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønn er noe man utøver, ikke noe man vet om eller som er en overraskelse . Regner med det er KJøNN du mener??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jammen viktig å påpeke, Anonym. Å utøve skjønn, er vel også å forstå av seg selv at man ikke trenger å leke politi pga en skrivefeil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg vurderte at det kan vel være greit å vite til en annen gang??

 

#7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vite, mest fordi det finnes så lite kjønnsnøytralt tøy. Ellers er det for meg det samme om det er jente eller gutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ville ikke vite det forrige gang, syntes det er mye morsommere å ikke vite det. Var sikker på at det var en gutt da begge to, men det kom en liten jente:) Vil ikke vite denne gangen heller, selvom det egentlig hadde vært litt greit å vite om vi må kjøpe inn mye nytt eller ingenting. Men har noe kjønnsnøytralt i de minste størrelsene fra forrige gang, så det går bra om det kommer en gutt og:) Denne gangen føler jeg også på meg at det er gutt, og det gjør de fleste andre og.

Syntes også jeg er ganske alene i avgjørelsen om ikke å vite. Faktisk er det ingen jeg kjenner som har barn som ikke har visst kjønnet først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det viktigste er selvfølgelig at alt er bra med babyen men tror nok nysgjerrigheten er så stor at vi gjerne vil vite det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første gangen visste vi ikke hva det ble, mens den andre gangen visste vi det.

Denne gangen er jeg litt usikker, Ender nok med å ville vite det, selv om jeg har sagt tidligere at jeg ikke ville vite flere ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang så såg ikke de det. Det var igrunn spennende det, men var VELDIG lei på slutten :) Hadde så lyst å kjøpe blå eller rosa klær, var til og med på UL før han kom, men da sa legen at når du har ventet så lenge, kan du vente litt til! Var passe irritert da! Så med nr 2 såg de det på ordinær UL, og tok 3D i uke 28 for å bekrefte det :) Skal absolutt vite det denne gangen også :) Det viktigste er at alt er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang ville vi ikke vite det, andre gangen hadde vi så utrolig mange UL`er at vi var sikker på at det var uungåelig, men gutten var ikke villig til å vise seg frem, så først 2 uker før han ble født, fikk vi bekrefta det :)

 

Denne gangen har vi ikke snakket om det. Vi vil igjennom Duotesten og vite at alt er bra, så får vi ta den avgjørelsen senere, for oss er det ikke viktig. Vi er bare takknemlige hvis alt går bra denne gangen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke vite det med nr 1, og stresset ikke med å finne det ut. Så vi fikk ikke vite før hun var ute. Denne gangen vil vi gjerne vite kjønn, egentlig mest for å ha kjent på den følelsen det er å vite det og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...