Gå til innhold

Jillian Michaels 30 DAY SHRED dvd


Devil in disguise

Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg har nå hatt to økter på level 1 med denne trenings dvden. Blir god & svett - og håper jeg klarer å følge dette opp nå. Er redd for å havne tilbake til "kose" mat og at kiloene sniker seg på ...

 

Er det flere som bruker denne treningen hjemme?

Har veldig lyst å høre tilbakemeldinger fra flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei! Prøvde denne for første gang i dag, er rett og slett imponert over meg selv (jeg er IKKE i god form) :D Synes videoen er kjempebra, enkle og effektive øvelser. Hadde ikke treningssko på meg (glemte det), kanskje litt lettere å ta kardiodelene med sko på? Fikk både puls og svette, meget fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei!

 

Jeg har trent med denne i et par uker ( ikke hver dag, men prøver å trene flere dager enn jeg ikke trener, dvs min. 4 ganger i uken). JEg har gått ned 4 cm rundt magen og 2 kg, så jeg er fornøyd. Gode øvelser og jeg blir god og sliten etter endt økt!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Jeg har trent 30 days før og merket stor forskjell.. følte meg mye mer strammet opp.. gikk ikke ned noe særlig da :( var vel det som gjorde at jeg ga opp etter litt over 20 dager var det vel.. holdt meg på level 1 da, 2 ble litt håpløs for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fullførte hele greia for et par år siden, og gikk ikke ned noe særlig pga den, men det forventet jeg ikke heller.... Men strammet MASSIVT opp..! ;) Så ikke forvent stor vektnedgang, men mål deg..! Mistet masse cm over hele kroppen :) Men kjenn litt på kroppen også om det blir best for deg å kjøre i ett, eller ta en dag eller to pause innimellom. Jeg tok det i ett, i tillegg til en fast time ellers, og var syk et par dager, så endte vel til slutt opp med 34 treningsøkter på 32 dager... Og ville spy bare jeg hørte ordet trening... :P Så om jeg skal prøve den igjen, tenker jeg at jeg kjører 4-5 dager i uka, da får man fremdeles godt utbytte, uten at det er krise om du misser en dag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Jeg fullførte de første 10 dagene, men satt helt av lasset på del 2... Er det noe hjelp i å kun trene level 1? Blir litt kjedelig kanskje...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...