Gå til innhold

Omg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har oppdaget en liten hard kul inni huden på ytre kjønnsleppe. Den er mindre en en ert, hard, ikke vond.

Noen som har ide om hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Det er antakelig en kul du har fått som følge av at en av kanalene som slipper ut skjedevæske har blitt tilstoppet. Med mindre den blir stor og vond, er dette antakelig ikke farlig! Det er veldig vanlig.

Dersom kulen blir veldig vond må du oppsøke lege :) Jeg kjenner ei som fikk en veldig stor slik en, og den måtte opereres bort.

Skrevet

klem den i stykker kanskje? hatt sånne selv, ikke bekymr deg:)

Skrevet

Takk for svar.

Tenkte selvfølgelig kreft, men syns det var et snodig sted å få dette.

Talgkjertel høres sannsynlig ut ja : )

Skrevet

Der forsvant anonymiteten he he

Jeg får stå for de kulene jeg har : )

Skrevet

Prøvde å klemme, men det er ingen utgang på den så det gikk ikke.

Skrevet

La den være, om det er talgkjertel vil den forsvinne av seg selv. Og om den blir kjip så går du til legen.

Skrevet

Er kanskje talg, kanskje skjedevæske. Det kan tenkes den kan klemmes ut, men utgangen er muligens inni skjeden da... :) La den være inntil videre, hvis det ikke funket å klemme på den. Oppsøk lege hvis den blir vond.

:)

Skrevet

Jeg har en hard fettkul på den ene kjønnsleppen. Den har jeg hatt i mange år. Kjennes litt som en ert, litt som brusk. Har hatt den i mange år. Hadde den vært større hadde jeg gått til legen, men det bare jeg som merker den, mannen min har iallefall ikke bemerket noe;)

Hvis en kul vokser i størrelse, gjør vondt osv, da bør man oppsøke lege. Men ellers får vi mennesker kuler både her og der ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...