Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Har sørget i 2,5 år nå og selv om det var jeg som gjorde det slutt fordi det var det beste, så klarer jeg ikke å gi slipp på han. Vi har vært sammen i mange år og har barn sammen. Vi har hatt sex det siste året og det er jo det som gjør at jeg ikke klarer å få han ut av systemet. Sexen har blitt så utrollig bra etter at det ble slutt og det er akkurat som om jeg blir hypnotisert av han når han begynner å prøve seg. Det kan aldri bli oss to igjen, det har skjedd for mye drit til at det skulle funke. Han er en veldig dominerende mann som ofte kalte meg stygge ting og liker veldig å ha kontroll, pluss at han er veldig hissig. Går ikke an å leve med en sånn mann og jeg vet at jeg aldri hadde blitt lykkelig sammen med han. Men jeg går rundt og er konstant deprimert, nå er jeg inne i en skikkelig tung periode. Han trodde vi skulle kose oss nå når han kom hjem fra jobb i en lang periode, men jeg har bestemt meg for å prøve å trekke meg tilbake. Hadde planlagt å si at jeg skal ha en mann som elsker hele meg, ikke bare f.... mi. Håper jeg klarer å si det til han, og da må jeg jo holde det jeg sier også. Har sagt at jeg ikke gidder mer før, men da gikk det ikke mange dagene før vi hadde sex igjen.. Har ringt til utallige klarsynte og svidd av over 15000,- kr totalt pga den mannen der. De sier litt forskjellig og jeg blir også gal av å tenke på alt de har sagt. Det kverner rundt i hodet mitt hele dagen. Har prøvd å prate med eksen også, fortalte han at jeg elsker han og hvordan jeg hadde det i forholdet. Spurte om han var glad i meg, og da svarte han nei. Men jeg ser og merker på han at han har følelser for meg, men vil beskytte seg selv. Jeg har ingen problemer med å finne meg en ny mann, men klarer ikke å slippe noen til. Leter etter feil med dem og får helt avsmak. Hadde det ikke vært for ungene, tror jeg faktisk ikke jeg hadde orket mer, så mye sliter det på meg. Vær så snill å hjelpe meg noen, kom med deres erfaringer er dere snille.
Gjest yrild Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 Du må vokse opp. Slutte å lene deg på klarsynte (som sansynligvis ikke ser en dritt...!) og ta ansvar for ditt eget liv. Enten så må du satse på ham. Gå i parterapi og finne ut av ting. Eller bryte tvert og gå videre i ditt liv. Sånn fjortis tilværelse med ulykkelig frem og tilbake surring er særdeles usunt og ikke noe du skal drive med når du har barn å ta vare på. Gjør ting som bygger deg selv opp, ikke godta å bli behandlet dårlig. Tror du trenger hjelp til å ta tak hvis du er så deprimert at du tenker på selvmord. Ta kontakt med fastlegen din og få ham til å henvise deg til psykolog. Og sex er best når ting er litt desperate ;-) Det er bare sånn det er og det betyr ikke at det er EKTE KJæRLIGHET :-)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 Vil han ikke si at han er glad i deg, hvis han er det???? Hjelpes.. Synes han virker litt kjip med deg. Kanskje du ikke har noe annet valg enn å rømme? Flytte langt vekk? Kan være vanskelig pga ungene, men kanskje det er lurt for dem likevel hvis de blir forvirret av dette av-og-på greiene til deg og pappan? Synes ikke du skal finne deg i å bli behandlet som hora hans, som han kan komme og kose seg med når det passer han. Du er verdt 10 sånne som han!
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 Kutt nå ut klarsynte! De sier jo bare det du vil høre!!!! Ring heller en venn?
nurkisimaven Skrevet 4. mars 2012 #5 Skrevet 4. mars 2012 Kjenner ei som hadde det slik over en fyr hun likte.. 25000 i spåtelefon og mer.. endte til slutt opp med at hun ble umyndiggjort pga gjelda... Ikke end der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå