Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=33026323
Gjest sug lut Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 Det var sikkert pent før noen gikk helt ape på tilbygg- og trappefronten.
Blabb00 Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 Takk og lov for at jeg ikke har det huset! * Grøss*
geitemarken Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 Ganske langt fra min smak, og derfor ikke verdt prisantydning for min del. Utvendig synes jeg huset ser fint ut.
NormaJean Skrevet 4. mars 2012 #5 Skrevet 4. mars 2012 Syns det var kjempefint jeg Ikke badene da, utenom det ene med Alessi toalettet, Syns de doene er kjempe kule. koster en liten formue. Resten av badene hadde en maximalistisk utførelse som ikke står i stil med resten av huset. Jeg ELSKER hallen Hadde byttet ut gulvet, men ellers drømmer jeg om å ha ett hus med slik nydelig original trevirke (vel ,helt originialt er det vel ikke, huset er nok eldre en 50-60 tallet?) Prisen er ett helt annet tema
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #7 Skrevet 4. mars 2012 Stort sett veldig bra, men det marmor badet så ut som et krampaktig forsøk på å vise at man ha mye penger. Samme med tapeten i hallen. Gjorde vondt i øynene. Benkeplata og resten av det lyseblå på kjøkkenet var også mindre pent. Men har du råd til å kjøpe det, har du vel også råd til å fikse på det samt ta av teppene på soverommene.
Nyttårs barn Skrevet 4. mars 2012 #8 Skrevet 4. mars 2012 Noen av badene var litt overdrevne. Hallen er fantastisk. Flott hus, og utsikten er fantastisk. Go for it!
Tauriel Skrevet 4. mars 2012 #9 Skrevet 4. mars 2012 Jeg likte det ville nok ha forandret på noe, men stortsett var det veldig fint
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #10 Skrevet 4. mars 2012 Huset var fint, men merkelig lite gjennomført, blanding av flere stiler.
Serepta Skrevet 4. mars 2012 #11 Skrevet 4. mars 2012 Dødsfint og elsker beliggenheten. Hadde glatt kunnet bo der, om jeg hadde hatt så mange millioner. Meeen jeg er nok ikke typen til å sette pris på "de originale" detaljene. (kjente jeg fikk litt malekløe av den gangen) Og den spesialbestilte marmoren er litt bortkastede penger, etter min smak. Litt too much.
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 4. mars 2012 #14 Skrevet 4. mars 2012 Det er ihvertfall gjennomført da. Likte det, med unntak av marmorbadet, ble litt over toppen for meg. Og mange skrivefeil i bildeteksten, f.eks er huset totalt rehabilitert av fagfolk. Virkelig? Hadde jeg villet bo i Bergen og hatt 11 millioner +, hadde jeg nok slått til!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #15 Skrevet 4. mars 2012 Jeg har ikke millionene, men drømmer. Har et hus til 5.5 mill nå, så om 10 år kan vi kanskje kjøpe oss opp i den klassen. Hi
NormaJean Skrevet 4. mars 2012 #16 Skrevet 4. mars 2012 Brød og sirkus: . Hadde du kjøpt det huset og malt den flotte hallen så hadde jeg gitt deg skikkelig buksevann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå