Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Okei, nå kommer et syteinnlegg om gubben. Jeg vet at jeg har et veldig kjønnskille her med tanke på syn på oppgaver osv her, but here it goes. Jeg er mer mandig enn mannen. Jeg skrur opp det vi kjøper av møbler, senger, hyller, skap osv. Jeg fikser det elektroniske (data om den slutter å funke, TV om den plutselig streiker). For meg er dette egentlig noe som menn vanligvis gjør, men siden mamma er ei "hendig dame", så har jeg vel litt fra henne, det med å gjøre ting selv. Den eneste guy-like tingen han gjør, er å spille ps3/x-box og bidra med sitt i sexen, som forøvrig det kun er jeg som tar initativ til. Litt "mann" sånn sett er jeg også. Vi har et godt sexliv, utenom at det stort sett er jeg som sier fra om at "heheey, ready for some action!". Hadde vært fint om han hadde overraska meg en gang, noe jeg har sagt huuuundre ganger, så jada, har prøvd å prate med mannen. Jeg føler meg litt stygg nå, men han er veldig tafatt når det kommer til ting som menn vanligvis gjør. Han bryr seg f.eks katta om bil og scooter, han er sjelden ute med venner, fotball synes han begynner å bli kjedelig (med mindre "barndomslaget" spiller). Nå føler jeg meg enda styggere. Han er ikke den typen mann jeg vil ha. Overhodet. Han er ikke ille å se på, sånn egentlig. Og jeg er veldig overfladisk når jeg sier at han har forfalt de siste 2-3 årene. (Kaster stein i glasshus. Det har jeg også. Tro meg.) Det har seg uansett slik at jeg elsker ham, på tross av alt dette. Så får bare holde ut med å være mannen i forholdet. (Av og til ønsker jeg at han kommer ut som homofil. Det ville hvertfall forklart mangelen på initiativ til det meste og hendigheten som ikke er til stede...)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 Kanskje han sitter på et forum akkurat nå, og klager over at dama hans er mindre feminin enn han selv?
Gjest Antarctica Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 Jeg syns ikke det å være "handyman" er avgjørende for om en mann er mandig. Samboeren min lager mye bedre mat enn jeg, og jeg er stum av beundring nesten hver dag! Jeg syns det er mandig, sannsynligvis fordi jeg er oppvokst med at det var pappa som kokkelerte heime hos oss. Men hvordan er han ellers, da? Snill, morsom, aktiv og hjelpsom på andre vis? For hvis han lar deg fikse alt fordi han er lat, er det en annen historie. Har han 12 tommeltotter kan jeg forstå det, men da må han bidra på andre vis. Min eks var kjempe"macho" på noen vis, f eks trente mye og hadde en tilsvarende muskuløs kropp. Men skulle noe gjøres, som ikke gjaldt bilen hans, var det plutselig så vanskelig, han hadde så vondt i ryggen, han syntes ikke det trengtes å bli vaska på do osv. Jeg syns sånne ting er mer turn-off enn at han ikke er flink med snekring.
Major HotLips Houlihan Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 Uff tafatte mannfolk er noe av det minst attraktive! Det må være litt tak i dem, syns nå jeg. Men så er jeg kanskje litt gammeldags og mener menn skal være menn Har du prøvd å si det til han? Si at du finner han mindre attraktiv når han er så dårlig til å bidra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå