Skylander Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Ganske ofte at jeg sitter opp lenge i helgene, kan fort bli kl. 1 og 2. Liker ikke å få for lite søvn, men merker at jeg trenger litt mammatid på kvelden. Vet at gutten min våkner som regel 8 på lørdagsmorgenen og ca. 9-10 på søndagsmorgenen, så han er rimelig grei der. Hva med dere?
nasse nøffen Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 jeg også, koser meg oppe=) størstemann er tenåring, å sover hele dagen om hun ikke vekkes=) men minste våkner sånn 10-10.30. så det går fint=)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 Altfor lenge til at vi har småtasser som er oppe før sola står opp... Her er det stort sett morgen kl06 +/- 30min... Var oppe til halv ett i natt, og idag sover jeg og mannen på skift på morgenen/formiddagen:-p
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 Legger meg ikke senere i helgene enn ellers, i går la jeg meg 22.30.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 4. mars 2012 #5 Skrevet 4. mars 2012 Legger meg til noenlunde samme tid hver dag egentlig. Foreløpig våkner ungene like tidlig i helger som på hverdager, så da er det greit å få seg noenlunde nok søvn på natten. Nå står barna opp og er alene i ca 1 time før den av oss som har "tidligvakt" står opp med dem, men i hvertfall jeg sover ikke noe særlig den ekstra timen, blir mer litt dorming mens jeg slapper godt av. De står opp rundt kl 6.30, men det hender minsten på 2,5 år sover litt lenger. Hun henter meg eller pappaen etter ca en time oppe alene med brødrene. Jeg legger meg normalt i 22.30-23-tiden, men er jo ikke alltid jeg sovner med en gang.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #6 Skrevet 4. mars 2012 Er ikke så mye lenger oppe i helgene, men det kommer jo litt ann på. I går var det kattefødsel i hus, så småtassene kom seg ikke i seng før 23 så da ble min legging litt sen også. Jeg klarer ikke å legge meg uten at alle ungene sover, for lys må slukkes og dyner taes over. Men prøver å være i seng før tolv i helgene også, og pleier å finne senga rundt 23 som oftes. Da er jeg segneferdig. Vi har ingen morgenfugler i hus heldigvis, så jeg kan sove ut dagen etter. Og våkner de tidlig har de alle lært seg å sette på tv, det er det siste vi gjør når vi legger oss. Tv på riktig kanal.....
Plutselig_gravid Skrevet 4. mars 2012 #7 Skrevet 4. mars 2012 Legger oss stort sett ikke før 0200-0300 på fredagene. Voksentiden nytes fullt ut Preiker, ser film, spiller brettspill, spiser god mat, dusjer sammen osv Lørdagene blir naturlig nok ikke så sene, men legger oss sjelden før midnatt. Har 3 barn så det er tidlig opp hver morgen. Men vi takler lite søvn veldig godt så det går fint:) Så lenge jeg får 4-5 timer sammenhengende søvn så er neste dag reddet
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #8 Skrevet 4. mars 2012 Legger oss 23.00 til vanlig og ca. 01.00-01.30 i helgene. Yngste våknet 06.30 i dag, men lå i sengen vår til 07.00 før hun absolutt skulle stå opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå