*Peach* Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Pleier det noen gang å være tilbud på de nyeste simo vogner tro eller bare gamlere modeller? vil ha en duo denne gang,men fy så dyre... =(
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 Nei, har ikke opplevd det. Det er kun januarsalg på fjorårets modell jeg har sett. Derfor var jeg snar å sikret meg en av duovognene på salg i januar(selv om jeg da var knappe 12 uker). Angrer ikke på det
*Peach* Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2012 Skal du ha unge bør du ha råd til vogn! ¤gjeeesp...¤
*Peach* Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2012 ok ja det var smart ! men en ting til ,på simo duo er det da to kalesjer også? eller bare sportsdelsete som er ekstra lisom?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #6 Skrevet 3. mars 2012 ok ja det var smart ! men en ting til ,på simo duo er det da to kalesjer også? eller bare sportsdelsete som er ekstra lisom? Kalesjen tar du av bagdelen og fester på sportsdelen. Har hadd simo kombivogn før, og syns den var veldig løs. Denne på duovogna sitter kjempe godt. Gleder meg til å ta vognen i bruk
*Peach* Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2012 ok ja det var smart ! men en ting til ,på simo duo er det da to kalesjer også? eller bare sportsdelsete som er ekstra lisom? Kalesjen tar du av bagdelen og fester på sportsdelen. Har hadd simo kombivogn før, og syns den var veldig løs. Denne på duovogna sitter kjempe godt. Gleder meg til å ta vognen i bruk Tusen takk for svar =)
kaklemor Skrevet 4. mars 2012 #8 Skrevet 4. mars 2012 Skal du ha unge bør du ha råd til vogn! Og hvor tilsier det å bli foreldre krever stort pengebruk ? Herregud... Til deg HI; Er som oftest salg på nyåret :-)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #9 Skrevet 4. mars 2012 Her jeg bor spørte jeg om simo i butikkene. Dei kommer på salg flere ganger i året. Det er jo bare å spørre. Og hun dama sa at man kunne få en grei pris ellers også.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #10 Skrevet 4. mars 2012 Her jeg bor spørte jeg om simo i butikkene. Dei kommer på salg flere ganger i året. Det er jo bare å spørre. Og hun dama sa at man kunne få en grei pris ellers også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå