Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 ...naken. Min samboer vil ikke lenger ha sex med meg i det hele tatt. Han vil ikke dusje sammen, begynner med å gjøre noe i huset hvis jeg viser meg til ham i sexy undertøy, og avviser alle tilnærmelser i forhold til sex. Jeg vet ikke akkurat hva han synes er ekkelt, men mistenker at det er kroppen min han ikke orker å se på. Jeg er ingen fotomodell, har en del strekkmerker og overflødig hud på mafen (og det hadde jeg enda fra før vi ble sammen). Ikke har jeg forandret meg kroppsmessig, sluttet å dusje eller satt på piercinger og tatoveringer etter jeg møtte ham. Men plutselig så skjedde det, han nekter å ha sex med meg og det ser ut som han vemmes over kroppen min. What to do? Kjedelige greier hvis den eneste sexen man får i et forhold, er sex med seg selv.
nurkisimaven Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 ohoi, da hadde jeg endten bedt han ryke, eller knulle meg!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 ohoi, da hadde jeg endten bedt han ryke, eller knulle meg! Hehe, nei, ryke er ikke så lett, siden vi har vært samboere en god stund og har en familie sammen. Og mase om sex, hinte, flørte, tilrettelegge, gi ham tid for å ta initiativ selv osv hjelper ikke. Ingenting hjelper, det er fullstendig tørke her :S HI
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 Hmmmm... Har du vurdert å spørre han rett ut hva som foregår? Kanskje han kan sette ord på det han føler? Kanskje han har gjort noe dumt i fylla som han sliter med? Hvis det er kroppen din han vemmes over, er jeg redd det er kroken på døra. Spør han da, og hør hva han sier???
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #5 Skrevet 3. mars 2012 Da spør du hva som er galt. Uten å anklage må du spørre hva som har skjedd. Kanskje han opplever hormonforandringer i kroppen som har tatt sex-lysten fra han, kanskje er han deprimert, kanskje er det deg han har mistet lysten på, hvem vet. Eneste måten å finne ut av det på er kommunikasjon.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #6 Skrevet 3. mars 2012 Hva med å spør han hva det er som gjør det? Er viktig å snakke sammen om sånnt:)
Gjest Mentha & Junior Skrevet 3. mars 2012 #7 Skrevet 3. mars 2012 Jepp, enig med de over her. Du må spørre han rett ut. Bare prøv å finne et tidspunkt hvor han ikke er sliten og trøtt, og hvor dere har litt tid for dere selv uten fare for at barn kan komme og avbryte. Det er viktig for dere begge at dere får satt ord på hva som foregår, at du kan få fortalt at det plager deg å ikke ha sex (uten å anklage han på noe vis), og gi han sjansen til å forklare hva som plager han.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #8 Skrevet 3. mars 2012 Har snakket med ham flere ganger, og får ikke ordentlig svar. Han skylder bestandig på noe annet. Er ikke sikker på at det er kroppen min han synes det er ekkel, men de siste gangene vi hadde sex føltes det som han gjorde det kun for min skyld og var opptatt av å bli fort ferdig. Ellers er forholdet fint på alle andre måter. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå