Gå til innhold

Huff, å nei, å nei....


Snartmammatil3 <3

Anbefalte innlegg

Ikke noe galt med den i magen.... Men er dett i dasen, stemmeløs og feber. Passer ikke helt når man er 10 uker på vei og redd for å ta febernedsettende. Men det er jo like farlig å ha feber... så jeg prøver meg på en paracet og håper det blir litt bedre. Har gogglet og fått bekreftet at man kan ta paracet for det påvirker vist ikke fosteret.

 

Må også fortelle, var på ultralyd på torsdag, såg et lite sprellende nurk i magen med bankende hjerte. Skal inn igjen om 3-5 uker på Nasjonalt senter for fostermedisin, St. Olav. Ikke noe mere galt enn at jeg blir 39 år når ungen kommer. Så da får en teste litt ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, god bedring til deg!

Jeg har lest at det er mer skade for fosteret at du har feber enn å ta en paracet, så det er ikke noe farlig å gjøre det :)

 

Selv ligger jeg strekk ut på sofaen idag med null energi (noe jeg forsåvidt gjør omtrent hver kveld), skulle egentlig i bursdag idag men orket rett og slett ikke. Så min kjære måtte gå uten meg. Da slipper jeg iallefall at noen mistenker at jeg er gravid, siden ingen utenom nær familie vet det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hennipenni :)

 

Jeg skal dit 27 mars!! Så da er vi to, kryssser fingre at barnet er friskt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige dere! Jeg vil også på ul! :P Tror jeg må bestille meg en time privat etter at jeg har vert hos legen på tirsdag :) Har så lyst å se den lille der inne, at alt er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hennipenni :)

 

Jeg skal dit 27 mars!! Så da er vi to, kryssser fingre at barnet er friskt!

Ja, gled deg masse :).... Jeg var nervøs for den første UL. Men legen sa så lenge jeg var i god form og det ble påvist full aktivitet inni magen, så virket alt i den skjønneste orden. Men tankene på at noe fortsatt kan være galt er der enda. Skal ha ny ultralyd med duotest neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, god bedring til deg!

Jeg har lest at det er mer skade for fosteret at du har feber enn å ta en paracet, så det er ikke noe farlig å gjøre det :)

 

Selv ligger jeg strekk ut på sofaen idag med null energi (noe jeg forsåvidt gjør omtrent hver kveld), skulle egentlig i bursdag idag men orket rett og slett ikke. Så min kjære måtte gå uten meg. Da slipper jeg iallefall at noen mistenker at jeg er gravid, siden ingen utenom nær familie vet det :P

 

Da er vi to. Jobber 100 % i barnehage på småbarnsavd. Kjenner at det sliter ganske på, for jeg må gjøre det samme som før, da bare sjefen og ped.leder på avd er dem eneste som vet det enda. Sovner øyeblikkelig når jeg setter meg ned på ettermiddagen. Men har to snille barn på 12 og 15 som passer godt på mamma'n sin. :) Dem lager middag og rydder og ser til at jeg ikke sover for lenge. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, god bedring til deg!

Jeg har lest at det er mer skade for fosteret at du har feber enn å ta en paracet, så det er ikke noe farlig å gjøre det :)

 

Selv ligger jeg strekk ut på sofaen idag med null energi (noe jeg forsåvidt gjør omtrent hver kveld), skulle egentlig i bursdag idag men orket rett og slett ikke. Så min kjære måtte gå uten meg. Da slipper jeg iallefall at noen mistenker at jeg er gravid, siden ingen utenom nær familie vet det :P

 

Da er vi to. Jobber 100 % i barnehage på småbarnsavd. Kjenner at det sliter ganske på, for jeg må gjøre det samme som før, da bare sjefen og ped.leder på avd er dem eneste som vet det enda. Sovner øyeblikkelig når jeg setter meg ned på ettermiddagen. Men har to snille barn på 12 og 15 som passer godt på mamma'n sin. :) Dem lager middag og rydder og ser til at jeg ikke sover for lenge. ;)

 

Det er bra du har noen som passer då da :) Koselig. Har heldigvis en veldig forståelsesfull og hjelpsom kjæreste som forstår meg og gir med all den ekstra oppmerksomheten jeg merker jeg trenger for tiden :) Jeg har selv jobbet på småbarnsavd. så vet hvor mye arbeid det er, og hvis du da er gravid i tillegg kan jeg tenke meg du blir trøtt. Du er god som klarer det :) Jeg er selv student å synes det er utrolig slitsomt i disse tider. Ikke så lett å sitte i sofaen med en åpen bok å skal prøve å studere når man er trøtt som fy :) Men men, det er allikevel litt deilig å være slapp og trøtt og at det er helt greit å ha late dager :)

 

Min første graviditet, så jeg nyter hvert sekund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og verdens beste mann som hjelper meg :) Det er så godt!!! Han kommer hjem fra tur i dag, og jeg gleder meg til å se han så masse:) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...