Gå til innhold

kjenne liv i uke 12?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å kjenne liv allerede i uke tolv?

Jeg kan godt være et par uker lenger på vei :)

Mener det var liv jeg kjente og ikke luft :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente de første boblene i uke 12, og jeg er førstegangs. Visste ikke selv at det var liv jeg kjennte, men ble fortalt det to dager senere. så ja det er mulig:)

Skrevet

Å så morsomt :-) !! Er 2 gangs jeg , og det er kun 10 mnd isden jeg fødte førstefødte :-D

Skrevet

Ja det var ganske fasinerende! 2 kjappe hos deg da:) hvor tidlig kjente du det sist da? Nå visste du jo hva du skulle kjenne etter:)

Skrevet

Det er lov å bruke hodet! Nå du er 12 uker på vei, er fosteret 5 cm. Det sier seg selv at du ikke kan kjenne noen "spark" da.

Dette er det dummeste jeg hører. Ærlig talt!

Skrevet

Kjente vel liv i uke 15 sist :)

 

Jeg sa ikke noe om spark eller jeg, men liv,altså bevegelser.

 

-HI

Skrevet

Jo du kan det.... nesten som sommerfuglvinger... Jeg kjente de første bevegelsene i uke 12-13 sist gang, men forsto ikke at det var det jeg hadde kjent før det kom igjen bittelitt kraftigere i uke 17-18. Ble helt satt ut når det gikk opp for meg, for jeg trodde det var alt for tidlig etter bare 3 mnd...

Skrevet

ååh, såherlig da!:D

Siden det er flere som harkjent det så er jeg 100% sikker på at det er liv jeg også har kjent ! :)

ååh, det er nå svangerskapet blir koselig framover ! :D

Skrevet

kjente boble i uke 13 m første:-)

 

Nå er han straks 9 mnd og vi venter andremann :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...