Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Jeg var i skikkelig dårlig form. Hadde null kondis og kunne knapt jogge 300 m før jeg omtren måtte spy. Tok tak i saken og har trent meg opp sakte men sikkert i et drøyt år. I dag løp jeg 10 km på så vidt over en time! Nå var terenget ganske flatt. Det var ingen hard runde, men likevell en så fantastisk fremgang fra der jeg var at jeg er skikkelig stolt. For et år siden virket noe sånt helt uoppnålig.
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 Gratulerer!! #klapp på skulderen# kunne ønske jeg fant motivasjonen til noe sånt også, men foreløpig lar det vente på seg ;p Kjempe bra at du har klart det da, flink har du vært!!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 Så flink du er! Imponert :-) Jeg har også kjempelyst å jogge, men lekker som en sil når jeg løper, dessverre :-(
Supermamm Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 Så flink du er, fantastisk når man føler at man er stolt av seg selv, ta vare på den følelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå