Gå til innhold

Advarsel, dette er et tiggeinnlegg om stemmer.

Anbefalte innlegg

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Da er dere advart, og kommentarer om at "jeg haaater slik tigging" vil bli ignorert.

Dette er en design konkurranse, t-skjorte design. De som vinner får 1000 dollar og t skjortene blir trykket i et begrenset antall, overskuddet av t skjortene går til invisible children i Afrika. Man får også en god fot innenfor miljøet, og sjansen til å vise kunsten sin til mennesker med mye innflytelse. Jeg blir usannsynlig glad for de stemmene jeg evnt får, og takker fra helt innerst i hjertet :) hjelp meg med å få en sjangs !? : D

Man må ha Facebook for å stemme, og det vil komme opp en boks med " tillat tilgang", trykk tillat , ellers teller ikke stemmen, det er ikke noe tull, og man vil ikke få noen beskjeder eller spørsmål derfra senere:)

https://apps.facebook.com/masscanvas/submission/1697?fb_comment_id=fbc_10150584010253990_20708609_10150587673958990

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, var den verdt en stemme?

Jeg har forøvrigt ikke facebook, men så det var mye bra, og mye ikke fullt så bra.

Skrevet

Er det en dypere mening bak at man kan tro det står "i`ve power"? Istedet for i`ve got the power? Nå tenker jeg på skrift størrelsen. jeg leste med en gang ive power og så ikke "got the"

Men den var fin da:)

Skrevet

Ja, det er meningen at man skal se I've power først. Angret i det sekundet jeg sendte inn designet at jeg ikke hadde skrevet I ( have got the) power... Men da var det for seint. Kan ikke levere inn flere ganger :)

Man skulle designe ut ifra stikkordet "power" og tole det dit man ville... Så da endte jeg opp med det ...

Skrevet

Og takk forresten

Skrevet

Stemt!

Synes kanskje det var litt pussig plassering av ordene øverst... Men falt fullstendig for forklaringen på designet <3

Skrevet

Tusen takk :)

Skrevet

Føler meg i det innpåslitne hjørnet i dag..sååå jeg dytter litt på denne, og håper det finnes enda flere supesnille dib damer/menn der ute :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...