Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Jeg er gift, men ser jo ikke mannen lenger. Han jobber mye og akkurat nå er han sammen en kompis. Jeg har jo sagt det er greit for meg, men kjenner nå at jeg mest av alt har lyst til å være alene. Har lagt babyen under babygymmen nå for jeg trengte meg tid. Bare være for meg selv en time i dusjen eller noe så kan han ta barnet. Jeg er sliten og trenger det. Er bare 22, men føler jeg ser ut som jeg er 40 nå for jeg er så sliten (har IKKE sagt at 40-åringer er gamle, bare at man ser forskjell på en på 40 og en på 22 )
Gjest yrild Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 He he jeg er 37 og ja man ser forskjell på meg og en 22 åring ;-) Du får plassere baby hos mannen din etter at den har spist gått og så si at nå går du tur en times tid og så skal du dusje lenge. Ikke spør, bare gjør :-) Alenetid er utrolig viktig!!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 Sendte han en sms nå og sa han måtte komme hjem snart for jeg skulle ha meg tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå