Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Jeg kommer med aller største sannsynlighet til å gjøre det, men må høre hva dere tenker. Jeg var helt sykt trøtt igår kveld og la meg kl 21. Sto opp kl seks, så fikk jo endel timer. Jobbet fem timer og var helt umenneskelig trøtt da jeg kom hjem. Helt siden jeg kom hjem har jeg ikke orket å gjøre noe, og jeg fryser. Fryser og fryser. Nå har jeg på meg ulltights, bukse, langermet genser, collegegenser, tjukk ullgenser, ullsokker, tjukke ulltøfler og et pelspledd. Og jeg fryser!! Men har ikke feber. Litt forkjølet, men ikke så ille. Tenker at dagen imorgen blir tøff og merket at jeg gjorde mange slurvefeil på jobben idag sammenlignet med hva jeg pleier.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 Forresten, det er 21 grader inne og samboeren går i t-skjorte og korte bukser Så jeg fryser selvsagt ikke fordi jeg sitter i 15 grader her, hehe.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 Om du jobber med gamle og/eller syke mennesker så tenker jeg at du burde holde deg hjemme. God bedring
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 Jeg jobber med gamle og syke ja.. Vil ikke ringe å si jeg er syk, for hørte istad at en annen hadde ringt og sagt hun var syk. Så da må de skaffe enda en vikar!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #5 Skrevet 3. mars 2012 Skjønner det, men er du syk så burde du bli hjemme og ikke "fly rundt" på jobben og smitte de gamle og de som allerede er syke. Vikar er ikke ditt ansvar #3
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #6 Skrevet 3. mars 2012 Hvis du er usikker i forhold til smitte ringer du sjefen din og spør.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #7 Skrevet 3. mars 2012 Hvis du er usikker i forhold til smitte ringer du sjefen din og spør. Problemet er at det er helg og ingen sjef på jobb. Men jeg regner med å dra. Er i grunn ikke særlig forkjølet, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg føler meg så uvel. Er jo mest bare trøtt og fryser.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #8 Skrevet 3. mars 2012 Ta to paracet og gå å legg deg! Kanskje er du mye bedre i morgen.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #9 Skrevet 3. mars 2012 Jobber også i helsevesen, terskelen for å ringe og si man er syk i helgen er veldig høy for min del. Vet det er kjempevaskelig å få tak i folk i helgene.
Gjest Antarctica Skrevet 3. mars 2012 #10 Skrevet 3. mars 2012 Hutrer du og skjelver, så er feberen på vei opp. Da er du neppe bedre i morra. Og er du "heldig" og får den influensaen som går nå i vinter, kan du rolig legge deg og bli der ei uke, for det var noe seigliva dritt.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #11 Skrevet 3. mars 2012 Mhm, det er det jeg også tenker #9. #8: Jeg skal legge meg så snart barna sover. Legger jeg meg samtidig som dem, blir det bare styr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå