Gå til innhold

Dere som har barn fra før....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere flinke til å finne på noe med dem på helg?

Jeg har 2 fra før på snart 5 og 7 år,men nå som jeg er gravid med nr 3 og sliter med bekkenet så har det blitt dårlig med å finne på noe på helg! Kjenner at jeg får litt dårlig samvittighet for det egentlig...Skulle ønske vi kunne dra i store akebakker,gå på ski ol...Gikk på ski for inntil 1 mnd siden,men nå er jeg i uke 32 og bekkenet krangler veldig så da gjør jeg ikke det...T.o.m det å gå en liten tur merkes altfor godt på bekkenet...

Får satse på at det blir bedre når minstemann er født :) Da kan vi dra på stranda til sommeren og bare kose oss masse :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat det samme problemet! Har ei jente på 4 og ei som blir 2 år i mai og er gravid i uke 37. Har så dårlig samvittighet når sola skinn ute og jeg kan ikke være ute sammen med dem pga bekken! Gleder meg til ungen kommer ut så de kan få mamman sin "tilbake" igjen =P

Skrevet

Nei, begrenset hva jeg kan være med på. Det er stort sett far som tar med barna på aktiviteter nå, og om jeg kan så står jeg og ser på og heier ved siden av for å si det sånn.

Så jeg tar en annen vri, og er med ute i hagen og planter spirer eksempelvis, eller baker med de, kanskje ser en film ilag. Sånne rolige ting.

Skrevet

Har ikke barna en pappa da?

Har også bekkenløsning, og blir fort sliten nå.

Pappan tar med vesla på ski, aker og herjer.

Jeg ta meg av kos og innelek... Hehe!

Vesla og jeg lager pannekaker, pusler puslespill og ser på film.

Skrevet

Har ikke barna en pappa da?

Har også bekkenløsning, og blir fort sliten nå.

Pappan tar med vesla på ski, aker og herjer.

Jeg ta meg av kos og innelek... Hehe!

Vesla og jeg lager pannekaker, pusler puslespill og ser på film.

Samme fordeles det her i huset, men kjedelig og ikke kom seg ut og se hvor de koser seg ute :)

Skrevet

Samme her og. Bekkenplager.. :(

Men barna har heldigvis en pappa som er glad i å være ute med de :) Men når han er borte (reiser en del m jobben) blir der rolige dager, ja.

Verste er vel min samvittighet....ikke ungene :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...