HerGårDetUnna!!! Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Trenger tips som kan få meg gjennom de siste timene fram til gullet skal legge seg.. Drikker vann til den store gullmedalje, men begynner å bli rimelig kvalm. Solbriller er på Ingen kan passe henne for meg i dag, så barnevakt er jo ingen mulighet.
Nikamo Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 Har du noen naboer som du kan låne smertestillende fra? (Men det hjelper antagelig lite med Ibux og Paracet mot migrene da...) Sett på favorittfilmen til jenta di, og legg deg på sofaen med en kald klut over øynene. (Evt la henne se film på pc'en med ørepropper, så slipper du lydene også...) Masse god bedring!
Musemorbr / Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 Har du naboer? Selv naboer man ikke kjenner så godt kan nok være mer enn glad for å gi en alenemor med migreneanfall smertestillende.
HerGårDetUnna!!! Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2012 Herregud, å spørre naboer hadde jeg ikke tenkt på en gang, tusen takk for tips! selv om paracet/ibux normalt sett ikke hjelper mot migrenen kan det jo muligens "ta toppen" av smertene Typisk å få dette dritet når mannen er ute på reis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå