Gå til innhold

Hmmm....er ikke dette litt vel merkelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skiltes fra mannen min i fjor og brukte lang tid på å "finne meg selv" litt igjen, men så skrev jeg meg inn på en sjekkeside, nettdate....whatever....bare for å se hva det var.

I fjor gikk jeg litt og tenkte på hva jeg egentlig kunne tenke meg i en mann, og fant vel ut at drømmemannen sånn litt flåsete og overfladisk var Mr. Big fra Sex and the city. Nå føler jeg meg også litt sånn som Carrie selv om jeg ikke ser ut som henne i det hele tatt. Men sånn personlighetmessig. Jeg tenkte at en mann som han, ikke helt tilgjengelig hele tiden, men likevel der.

Uansett, en teit drøm tenkte jeg, men drømte meg bort.

Så, når jeg skrev meg inn så slo det meg i det jeg så nr. 2 som sendte meg en melding at "wow, der er han jo!! Selveste Mr. Big". Vet ikke hvorfor jeg tenkte det, det var bare instinktet mitt som slo til.

Vi chattet litt og alt i måten han skrev på, hva han skrev osv. fikk meg til å forsette å tenke dette. Jeg kalte han Mr. Big fra første stund....han aaaaner ikke hvem dette er en gang..hehe...! Men jeg måtte bare, for for meg så var han Mr. Big.

Han likner ikke i det hele tatt fysisk på Mr. Big, men det var jo ikke det jeg drømte om i første omgang.

Så kommer det litt merkelige som slo meg i dag; Mr. Big heter jo John James Preston i serien. Min Mr. Big heter også John (bare en utenlandsk utgave av navnet). Og etternavnet hans begynner på P!!!!

Tilfeldigheter??? Hehe....velger å tro at det ikke er det, så får vi se hva det bringer. Måtte bare dele det her inne.....før jeg drømmer videre;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...synes det var litt artig/merkelig/spesiellt.....da!!

Skrevet

Å gud bedre, det var 3 minutter jeg aldri fÅr igjen. Er det mulig at ei som har vært gift er sÅ fjortis i hodet?

Skrevet

Oj....fælt så voksen og flink og down to earth du var da!!! Gud bedre....jammen godt du aldri får de minuttene igjen, men i de neste så får du tenke litt over hvor deilig det er å nyte livet og ikke bare le av andres følelser....du må være litt av en skarp en.

Kos deg videre du HI....syntes historien din var både søt og koselig...og ja, noen ganger er vel ting litt skjebnesbestemt. Nyt det mens det varer....ja, nyt livet rett og slett;))))

Skrevet

Å gud bedre, det var 3 minutter jeg aldri fÅr igjen. Er det mulig at ei som har vært gift er sÅ fjortis i hodet?

HI

Herregud..spar meg for den kjedelige holdningen.....I'm in love,what can I say??? La meg fÅ være i min lille boble da....og det er vel en velkjent sak at man blir litt fjortis igjen nÅr man blir forelska...eller?

Gjest 00000
Skrevet

Kos deg med din "mr big" du, har gode tanker og drømmer for fremtiden. Hva er vel livet uten litt drømmer og moro :)

Skrevet

Kos deg med din "mr big" du, har gode tanker og drømmer for fremtiden. Hva er vel livet uten litt drømmer og moro :)

HI....takk for den, kan ikke være mer enig...og ja...koser meg. I hvert fall til boblen sprekker, om den skulle gjøre det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...