Lille blomsten Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Jeg har tre barn og er veldig babysyk!!!! Er jeg dum som ønsker meg barn nr.4? Flere her inne som har fire (eller flere) barn? Kom gjerne med innspill om dere vil dele fordeler/bakdeler med det med fire (eller flere) barn i hus! Vet vi må ha en ny bil om vi skal på tur i en og samme bil... Men bortsett fra det så ser jeg ikke noe problem i å ha fire barn, for vi har kjærlighet nok til en liten til! Og vi har prøvd ut flere ganger å ha fem barn i hus ved overnattingsbesøk evt pass av tante/onkelbarn Hører gjerne fra dere, samme hva slags mening dere måtte ha!
Musemorbr / Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 Gå i gang. Hadde jeg bare selv hatt helse og økonomi til det...
Gjest Antarctica Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 Jeg er snart for gammel, og samboeren sterilisert. Men skulle gjerne fått flere. Om jeg slapp å føde dem, selvsagt...
Gjest Antarctica Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 ...må tilføye at jeg har erfaring med 5 barn i hus, og syntes egentlig det var morsomt og hyggelig. Alt går. Men nå er toget gått!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #5 Skrevet 3. mars 2012 Det er nok lettere for andre å fortelle om sine erfaringer om du skriver alderen på barna dine.
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 3. mars 2012 #6 Skrevet 3. mars 2012 Høres ut som om du har bestemt deg 3 eller 4 barn er egentlig mye det samme, de er mange og de har ulike behov og de krever plass og tid. Uansett er overgangen ikke så stor! Personlig har jeg 3 barn og blir uvel ved tanken på å gå gravid, føde og det å HA 4 barn. Så for meg er det ikke det rette, men det betyr jo ikke noe for hva DU har lyst på. Hva sier mannen din? Enig?
Lille blomsten Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2012 Alderen på barna mine er 6år, 7år og 11år. Så de begynner jo å bli store og er veldig flinke! Hadde nå noen problemer under svangerskapene, men blir ikke skremt av de. Ser jeg gravidmage så skulle jeg ønske det var meg! Det med å føde går greit, får mest sannsynlig keisersnitt om det skulle bli en baby til. Om ikke vet jeg at mine fødsler tidligere har gått relativt greit, ikke vært noen langvarige. Mannen min er ikke helt på gli, desverre. Så det er nok det som holder igjen nå! Men jeg vil så gjerne dele denne opplevelsen med han, samt at kroppen min roper etter å få gjennomgå et svangerskap igjen. Mannen min smiler så fort han ser en baby eller et lite barn, så jeg har jo håp om at han skal bli enig med meg! Trodde egentlig jeg var ferdig med å få barn, har jo vært så heldig og har tre nydelige barn! Men nå den siste tiden har dette vært et stort ønske.. Kall meg gjerne gal!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #8 Skrevet 4. mars 2012 Han er kanskje som meg. Smiler og koser med andres unger for vet at jeg selv er helt ferdig med å få barn. Nesten litt smiler av lettelse over å ha fått de barna jeg skal ha og ikke trenger gjøre det igjen. Bare kose meg med de jeg har og se de vokse opp. Godt at de blir eldre.
Lille blomsten Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 4. mars 2012 Det kan godt hende, men føler det ikke sånn nei. For har jo kommet div kommentarer, som om han har ikke sagt at han ikke vil ha barn ol. Så tror det bare er et spørsmål om når, men jeg er ikke så veldig tålmodig.. Som du sier så er det godt at de blir eldre, og da er det kjedelig om de skulle blitt såpass mye eldre så det akkurat gikk bort fra småbarnstiden for å begynne på nytt....
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #10 Skrevet 4. mars 2012 Mine barn er 10, 8, 4 og 3 år gamle og jeg ville ikke hatt det annerledes. Livet med fire barn er ikke vanskeligere enn livet med tre barn, den fjerde glir bare inn i flokken Det som er merkbart er økonomien, klesvasken og ferier, det er det eneste jeg kan sette fingeren på som blir tøffere/vanskeligere. Ellers er livet med stor familie en koselig livsstil synes jeg.
Lille blomsten Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #11 Skrevet 4. mars 2012 Du som skriver som #10, hva mener du med merkbart innen økonomi, klesvask og ferier? Jeg fortsår det blir dyrere med et barn til og mer klesvask.. Men tenker liksom om at det kan ikke bli så mye mer alikevel. Ferier pleier vi å dra med campingvogn, så problemet vi får der er bilen... Har ikke mer en fem seter, men jeg vil gjerne bytte bil evt mannen bytter sin. Han må antagelig ha en ny om noen år samme hva pga eldre bil. Så ser ikke helt det problemet heller Og som du sier så er det koselig med stor familie! Ser dine to yngste er tette, så merkbar forskjell i økonomien/klesvasken ble jo nærmest fra to til fire.. Vi som da har tre, kanskje ikke merker den største forskjellen!? Blir jo en del arveting (klær og leker) Og om vi får en liten en nå så slipper vi jo utgift til SFO da jeg er hjemme. penger spart der og. Glad dere kommer med innspill!
Mamma til 5 <3 Skrevet 4. mars 2012 #12 Skrevet 4. mars 2012 Det er hærlig med mange barn, vi venter nr 5 i juli og gleder oss stort til det<3
Lille blomsten Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #13 Skrevet 5. mars 2012 Gratulerer så masse Baby nr 5 <3 Forstår dere gleder dere masse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå