Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Jeg har den siste uken hatt mye hvitaktig utflod og er nå begynt å få skikkelig ømme bryster. I tillegg er jeg veldig trøtt om dagene. Hadde ubeskyttet sex for litt over en uke siden. Kan jeg være gravid??
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 ubeskyttet sex? så klart du kan være gravid..... sier seg vel selv....
#Ariadne# Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 Klart du kan. Men om du hadde sex for en uke siden er det lite trolig at det et derfor du er trøtt og har ømme brystet. Mer trolig at brystene er ømme pga eggløsning
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 Ømme bryster og Økt utflod kan likegodt være tegn på egglØsning eller kommende mens, men selvsagt kan man bli gravid når man har ubeskyttet sex.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #5 Skrevet 3. mars 2012 selvfølgelig vet jeg at man kan bli gravid når man har ubeskyttet sex eggløsning hadde jeg den 24. Akkurat på samme dagen vi hadde sex.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #6 Skrevet 3. mars 2012 selvfølgelig vet jeg at man kan bli gravid når man har ubeskyttet sex eggløsning hadde jeg den 24. Akkurat på samme dagen vi hadde sex.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #8 Skrevet 3. mars 2012 Fordi jeg lurer på hvor fort man kan merke det hvis man er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå