Mia2010<3 Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Jeg driver og leter etter den perfekte fargen til stua, kjøkkenet og spisestua, som er i åpen løsning. Har lys sofa, lyse gardiner, og interiør og "stæsj" i hvitt og sølv. Liker den helt lyse, rene stilen.. Jeg har spurt her før ang fargevalg, og spør igjen..Hordan farger tror dere vil bli fin til denne lyse stilen? har alt av lister, vinduer og dører i eggehvit:) Har noen kjennskap til fargen wet sand 4?? Er redd den blir litt mørk, men vet ikke sikkert.. noen som har den hjemme? Tusen takk for svar
Glupsk Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 Grønt og lyselilla er fint til hvitt og sølv synes jeg:)
Mia2010<3 Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2012 Takk for svar! ja, det er jo det.. men jeg tror det blir litt for mye farge for min del om jeg skal male veggene i en så sterk farge.. vil helst ha en lys fin farge som kan kombineres med både varme og kalde farger:) meen vet ikke hvordan farge..
Mia2010<3 Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2012 Er det noen som har forslga til lys farge på vegg? som ikke krasjer med fargen eggehvit som lister og dører er i?
Mia2010<3 Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2012 Vil foresten også unngå farger med mye gult i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå