Gå til innhold

Trenger middagstips i dag! Noe som tar ca 30 min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får dårlig tid i dag, og klarer ikke å komme på middag som kan lages på 30 minutt, og som ikke er pølser eller ferdigpizza :P

Vil ha noe godt :) Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kyllingkjøttdeig i pita :) med masse grønnsaker etter smak og behag og ost :) knall godt og super raskt å lage + sunt, blir vel ikke bedre enn det? ;)

Bare stek kyllingkjøttdeigen og krydre den godt med et krydder du liker, f.eks allround el pommes frites krydder

Kutt opp litt grønnsaker og salat, f.eks:

agurk

tomater

løk

mais

sukkererter

salat bønner

kinakål el rapid salat

namme namm, ungene mine digger dette :)

Skrevet

imens stekes selvsagt pita brødene i ovnen -vi bruker grove :)

Skrevet

Takk for tips! Kanskje det blir noe sånt :)

Skrevet

Taco, nachos, pasta i form, pasta med bacon og fløtesaus + salat. Pizza med ferdig bunn og hjemmelaga saus.

Gjest Antarctica
Skrevet

Graut fra hurtigpose...

Skrevet

Denne er ikke helt etter kriteriene, da men goooood! Fikk den servert av en venninne for et par uker side og har lagt min elsk på den :) Det pussige er at jeg er litt kresen, så om noen på forhånd hadde sagt hva som er inni, så hadde jeg nok vært skeptisk, men er glad for at jeg ikke visste. Det er litt juks med den da siden den involverer noe ferdigprodukter.

Ferdig pizzabunn som du har på:

Ca en halv pose med ferdig pizzasaus med tomat og basilikum

2 ss pesto

2 ss rød chillipesto

ca 1/2 liten purre finhakket

Ca 4 mellomstore sjampinjonger i biter

1/2 gul paprika i biter

1/2 grønn paprika i biter

ca 10 aspargesbønner der alle er delt i 3

spekeskinke (type og mengde som du selv liker)

To ferske mozerella-oster som du "smuldrer" over.

Brett så ene langsiden voer mot midten, og så det samme med andre langsiden, g til slutt bretter du opp endene slik at hele pizzaen blir innbakt. Pensle med egg og klipp ca 5-6 striper/hull i den midt oppå før du steker den på 250 grader i 10 min. Sausen blir bare helt...mmmm! :)

Skrevet

Her var det mange gode tips :) Takk! Får bestemme meg på vei til butikken. Hater middagsplanlegging!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...