Magia Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Vi får dårlig tid i dag, og klarer ikke å komme på middag som kan lages på 30 minutt, og som ikke er pølser eller ferdigpizza Vil ha noe godt Noen som har tips?
Diis80 Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 kyllingkjøttdeig i pita med masse grønnsaker etter smak og behag og ost knall godt og super raskt å lage + sunt, blir vel ikke bedre enn det? Bare stek kyllingkjøttdeigen og krydre den godt med et krydder du liker, f.eks allround el pommes frites krydder Kutt opp litt grønnsaker og salat, f.eks: agurk tomater løk mais sukkererter salat bønner kinakål el rapid salat namme namm, ungene mine digger dette
Diis80 Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 imens stekes selvsagt pita brødene i ovnen -vi bruker grove
Magia Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2012 Takk for tips! Kanskje det blir noe sånt
Mamma i vinden Skrevet 3. mars 2012 #6 Skrevet 3. mars 2012 Taco, nachos, pasta i form, pasta med bacon og fløtesaus + salat. Pizza med ferdig bunn og hjemmelaga saus.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 3. mars 2012 #8 Skrevet 3. mars 2012 Denne er ikke helt etter kriteriene, da men goooood! Fikk den servert av en venninne for et par uker side og har lagt min elsk på den Det pussige er at jeg er litt kresen, så om noen på forhånd hadde sagt hva som er inni, så hadde jeg nok vært skeptisk, men er glad for at jeg ikke visste. Det er litt juks med den da siden den involverer noe ferdigprodukter. Ferdig pizzabunn som du har på: Ca en halv pose med ferdig pizzasaus med tomat og basilikum 2 ss pesto 2 ss rød chillipesto ca 1/2 liten purre finhakket Ca 4 mellomstore sjampinjonger i biter 1/2 gul paprika i biter 1/2 grønn paprika i biter ca 10 aspargesbønner der alle er delt i 3 spekeskinke (type og mengde som du selv liker) To ferske mozerella-oster som du "smuldrer" over. Brett så ene langsiden voer mot midten, og så det samme med andre langsiden, g til slutt bretter du opp endene slik at hele pizzaen blir innbakt. Pensle med egg og klipp ca 5-6 striper/hull i den midt oppå før du steker den på 250 grader i 10 min. Sausen blir bare helt...mmmm!
Magia Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #10 Skrevet 3. mars 2012 Her var det mange gode tips Takk! Får bestemme meg på vei til butikken. Hater middagsplanlegging!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå