Gå til innhold

Positiv graviditetstest i løpet av sekunder.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

når det står "positivt resultat kan ses så tidlig som etter et minutt". Hva skjer? Trodde virkelig ikke at jeg var gravid altså... Men det er en billigtest kjøpt på nett, så den kødder vel med meg????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk kjapt positivt svar selv, og er nå 19 uker på vei! Det sies jo at når testen er positiv, så er den positiv :)

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Kommer helt ann på hvor mye hormoner kroppen som er gravid produserer dette :) Her fikk jeg positiv test rett etter at den ble tatt første gangen, rakk så vidt legge den ned, før svaret var klart. Andre svangerskap tok det nesten 2 minutter å vente på resultatet, og denne gangen var det nok en runde med "tiss på pinnen, positiv på sekundet" :) Og ja, gravid alle tre turene :)

De sier jo at positiv er positiv, men føler du deg ikke sikker på dette, så kan du jo ta en ny test?

Skrevet

Du må ta testen for å se om du er gravid. Hjelper ikke bare å lese pakningsvedlegget.

Skrevet

Jeg har opplevd at den er positiv før jeg rekker å legge den fra meg. Du er gravid! Gratulerer, eller ikke? :/

Skrevet

Den blir ikke positiv av seg selv, så du er gravid.

Skrevet

Jeg fikk positiv test så snart at den testsaken ble våt (så den trakk til seg, for jeg tisset i et glass og satt den i glasset) å etter som den ble fuktig så kom to strek fram med en gang.

Så ja du er nok gravid, hvis du er usikker så ta en til. Skader ikke å være for sikker, jeg tok 5 stk på rad og 3 dagen der på. (en hos legen og to hjemme) :)

Gjest Miryks
Skrevet

når det står "positivt resultat kan ses så tidlig som etter et minutt". Hva skjer? Trodde virkelig ikke at jeg var gravid altså... Men det er en billigtest kjøpt på nett, så den kødder vel med meg????

Det er nok bare tull. Enkelte nettbutikker selger graviditetstester som gir positivt utslag når den blir våt.

Hva tror du selv??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...