Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Er det noen som har forsøkt noen av disse? Spesielt kanskje da i nyere tid, da jeg har forstått det slik at de har skjerpet seg en del på kvaliteten på mye de siste 2-3 årene(?), og at produktene dermed gjerne er bedre. Lurer spesielt på stekovnen med prolyse og steketermometer, men er interessert i å høre om alle produkter egentlig.
AAnonym86 Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 Totalrenoverte kjøkkenet i fjor, med innredning og hvitevarer fra ikea. Har vært kjempefornøyd ! Aldri noe problem. Har kjøl/frys, oppvaskmaskin og stekeovn/koketopp, alt integrert. Rett etter at kjøkkenet var ferdig leste jeg en test på hvitevarer og ikea var en av de på topp. Er visst en kjent produsent som produserer for ikea, kan det ha vært whirpool? Går nok an å google å finne ut av det men ikea har blitt veldig bra
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2012 Så fint å høre da! Har inntrykk av at mange er så misfornøyde, så må ærlig innrømme at jeg er litt skeptisk. Hvilken stekeovn og platetopp har du?
AAnonym86 Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 Stekeovnen heter "framtid ov 5", Og har induksjonstopp "Nutid hin4t". De har samme type enda, så bare å se på ikea.no veldig fornøyd i hvert fall er 1,5 år gammelt ca, null problemer med det
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2012 Stekeovnen heter "framtid ov 5", Og har induksjonstopp "Nutid hin4t". De har samme type enda, så bare å se på ikea.no veldig fornøyd i hvert fall er 1,5 år gammelt ca, null problemer med det Det er faktisk akkurat de samme som vi har tenkt å ha i utleiedelen, så det er supert å høre at de fungerer bra Tar gjerne i mot flere erfaringer også.
Gulosten™ Skrevet 3. mars 2012 #6 Skrevet 3. mars 2012 Har ovn og induksjonstopp, veldig fornøyd med begge deler. Merket nå som jeg er blitt glad i å bake og lage mat at jeg ønsker meg steketermometer fastmontert Hadde også vært kjekt gradene på stekeovnen kunne gått med 5-tall, når kakeoppskriften sier 175 grader. Men småting bare det der.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #7 Skrevet 3. mars 2012 Vi har hatt oppvaskmaskin, stekeovn og induksjonstopp fra Ikea i 5 år. Steketoppen har fått en god del riper, ovnen har vi måttet reparere to ganger(på reklamasjon) og da har vi den ene gangern vært uten stekeovn i 5 uker den ene gangen og ca.2 uker den andre gangen siden de måtte bestille deler, oppvaskmaskinen damper mye og dette påvirker benkeplaten og sidene slik at de flasser og svulmer opp. Ville ikke valgt dette igjen. Ellers er vi veldig fornøyde med selve kjøkkenet og også benkeplaten(der ikke oppvaskmaskinen er). Kanskje greit å høre fra noen som har hatt dette en stund.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 3. mars 2012 Dette var jo litt ymse svar da... Kjenner jeg har veldig lyst til å gi IKEA en sjanse, men utrolig kjipt å kjøpe noe som evt ikke funker som det skal. Oppvaskmaskinen kommer jeg nok uansett til å kjøpe et annet sted fordi de ikke har slik type som jeg vil ha.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #9 Skrevet 3. mars 2012 IKEA funker fint det, vi har det selv, har hatt deti fire år nå, men det er ikke noe ekstra med det. Det er greit, det funker, men det er nok ikke verdt pengene. Vi har altså IKEA kjøkken som vi er fornøyde med. Vi har også IKEA hvitevarer som er helt ok, men ikke noe mer enn akkurat det. Lå ikke så mye tanke og energi i hva vi vlagte, det skulle passe på mål, og vi gikk for dyreste modell. Vifta bråker, ovnen bråker, og oppvaskemaskina bråker. Har Bosch oppvaskemaskin og kjøleskap. De hadde vi fra før, og var nye. Dessuten skulle jeg ikke ha oppvaskemaskin fra IKEA, da min mor har hatt det, og de både bråker og er som billige skitt alternativer. Men jeg er for å skifte ut hvitevarer relativt ofte, de blir jo så guffne etter en tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå