Athina' Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Jeg er bare 7 dpo og tenkte i morges at vel hvorfor ikke bare ta en test, blir jo blendahvit allikevel siden jeg aldri på de over 100 strimlene sett antydning til strek! Meeeeen er litt i sjokk her jeg, den er svak og skal teste fremover, men ser dere streken? Er litt dårlige siden de er tatt med mobilen altså så jeg ser den bedre enn den kommer frem på bilde...
Athina' Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #2 Skrevet 3. mars 2012 De 2 siste ble veldig dårlige når de ble lastet opp, så jeg legger ved de 2 siste jeg tok også, kanskje de vises bedre....
Athina' Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2012 Ja dette er både spennende og merkelig! Og er det virkelig mulig at det klaffet nå etter 35 pp?! 3 år er virkelig lenge så jeg tør ikke håpe og å tro for jeg har blitt skuffet av de dumme CB falske positive før, men aldri fått antydning til strek på billigtester så uffe meg altså
micke78 Skrevet 3. mars 2012 #7 Skrevet 3. mars 2012 Jeg ser strek på alle bildene! Håper virkelig at det er din tur, 35 pp er en utholdenhetspröve vil jeg tro! Lykke til og tvi tvi:)
Gjest Shanti ♥ Skrevet 3. mars 2012 #10 Skrevet 3. mars 2012 Aner en strek! Har selv fått falskt positiv (ultrasvak rosa teststrek) med disse stixene (med plastdeksel), men aldri på strimlene (uten plastdeksel).. har du strimler tilgjengelig? Venter spent på oppdatering og krysser fingrene for deg!!!
Athina' Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #11 Skrevet 3. mars 2012 Aner en strek! Har selv fått falskt positiv (ultrasvak rosa teststrek) med disse stixene (med plastdeksel), men aldri på strimlene (uten plastdeksel).. har du strimler tilgjengelig? Venter spent på oppdatering og krysser fingrene for deg!!! Oi det var dårlige nyheter Har ikke strimler nå, kjøpte bare staver denne gangen, men blir de negative så er det jo en falsk en her også...er bare å vente å se Uff dette er en tålmodighetsprøve gitt :-)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 3. mars 2012 #12 Skrevet 3. mars 2012 Synes jeg ser en strek Unner deg virkelig dette! Og du, det er ikke umulig - jeg ble gravid på naturmetoden etter 5 (!) år med prøving. Skal si jeg ble sjokka, ja Håper det ikke tar like lang tid denne gangen... Håper streken din blir sterkere de neste dagene
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 3. mars 2012 #13 Skrevet 3. mars 2012 Åh, sÅ bra, Athina!! Dette fortjener du virkelig. Jeg ogsÅ ser en svak strek! Krysser fingrene for at den blir sterkere de neste dagene
monca*84*j12 Skrevet 3. mars 2012 #14 Skrevet 3. mars 2012 Håper det stemmer at du er gravid Athina.. Etter 4 år som prøver selv, så kan jeg nesten ikke forestille meg det sjokket som venter den dagen jeg sitter med positiv test. Lykke til!
Rime Skrevet 3. mars 2012 #15 Skrevet 3. mars 2012 Jeg ser også en svak strek! Krysser fingrene for deg!
Prøvekanin86 Skrevet 3. mars 2012 #16 Skrevet 3. mars 2012 Jeg ser svak strek på alle testene så krysser fingrene for at du er gravid:) Hold oss oppdatert!
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 3. mars 2012 #17 Skrevet 3. mars 2012 Krysser fingrene for deg :-) håper streken blir sterkere og sterkere :-)
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 4. mars 2012 #19 Skrevet 4. mars 2012 Krysser fingrene for deg! Jeg har samme svake strek 9 dpo og er nå 5+3:)
kaklemor Skrevet 4. mars 2012 #20 Skrevet 4. mars 2012 Jeg ser en strek:-) Så lenge det er innenfor fristen så sier jeg; Gratulerer:-D
**Cayenne** Skrevet 4. mars 2012 #21 Skrevet 4. mars 2012 Jeg ser streken Krysser alt jeg har for at dette går veien! Har du testa i dag??
Athina' Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #22 Skrevet 4. mars 2012 I dag var testen negativ :-( Ser en antydning til strek, men det kan være for at jeg vet hvor den skal være... :-/ Det er tidlig i dpo-land, og jeg skal vente med å teste ett par dager nå, kan være ha vært en falsk positiv eller en kjemisk. Men fikk 24 timer der jeg bare gikk å smilet og håpet at dette var reellt da, og det var en veldig god følelse :-) Oppdaterer igjen når jeg har testet nærmere ikm, og takk for lykkeønskninger og kryssing :-) Klem
**Cayenne** Skrevet 4. mars 2012 #23 Skrevet 4. mars 2012 Har hørt at disse billigtestene kan bli veldig svake selv om man er gravid, og det gjelder vel spesielt før ikm. Så ikke mist motet enda!
Athina' Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #24 Skrevet 4. mars 2012 Har hørt at disse billigtestene kan bli veldig svake selv om man er gravid, og det gjelder vel spesielt før ikm. Så ikke mist motet enda! Ja det har jeg selv lest så det er sikkert noe i det, men det er vel også dette med at jeg har fått disse forbaska falske positive før og nå fortjener jeg en ekte positiv :-) Men som du sier, det er tidlig og jeg håper at 35 pp kan være den pp som er spikret :-)
**Cayenne** Skrevet 4. mars 2012 #25 Skrevet 4. mars 2012 Ja, satser på det. Jeg har iallfall ikke fått falsk positiv på noe annet enn CB før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå