Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Har ordentlig kjærlighetssorg. Det er lenge siden det ble slutt, men jeg kan ikke klare å gå videre. Ingen av oss har funnet ny, men jeg klarer ikke tanken på å møte en annen, og jeg gruer meg til den dagen han gjør det. Vi har barn sammen og setter barna først og vårt samarbeid med de. Men når vil man ta sjansen på å gå videre? Er et lite håp om at det skal bli oss igjen, selv om han sier nei. Jeg elsker han så høyt at jeg tror ikke noen vil kunne måle seg med han.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 Om han en dag får seg ny dame, vil du kanskje føle deg så sviktet at du automatisk vil lete mer etter en ny kjæreste selv.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 Jeg vil ikke føle meg sviktet, for jeg vet jo at muligheten er der nå enn da vi var sammen, men lei meg vil jeg bli. Tror ikke det hjelper at noe annet enn at jeg vil ha mer kjærlighetssorg. HI
Lillababy Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 Stakakrs deg. Kjærleiskssorg er så vondt. Ikkje press deg sjølv til å koma vidare. Men eg trur og at dersom han finn seg ei ny- noko som vil gjera skrekkeleg vondt i lang tid- så blir du tvinga til å gå vidare sjølv også. Og då kan det tenkast at du forelsker deg ein dag. Det har skejdd med mange før deg. Menn som seier dei ikkje er interessert har ein ikkje bruk for. Men det er ein ekstremt vansekelg prosess og fordøya det og tru på det, etter at ein har ein historie saman. Han kan jo ombestemma seg og. Men då får du nok høyre det. Det er ingenting du kan gjera for å få han tilbake. Ta vare på deg sjølv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå