Gå til innhold

Den overgrepssiktede i Gambia...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener han virkelig at norske myndigheter eller privatpersoner i Norge eller Gambia skal "ta ansvar for ham" og betale kausjonen?

 

Synes i grunnen det er betryggende at han sitter overvåket. Kanskje han selv skulle tatt ansvar for ikke å ødelegge små barns liv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva han mener betyr jo ingenting da, forhåpentligvis må han bare råtne bort der han sitter. Er det noe nytt om han nå?

Skrevet

Han har jo rett på en rettferdig rettsak, men mindreårige, potensielle ofre har rett til å bli beskyttet mot ham enn så lenge. Han virker helt virkelighetsfjern.

Gjest Antarctica
Skrevet

Han har i alle fall frekkhetens nådegave. "Gi meg ti tusen så er jeg fri, bagen er pakka klar og framtida kan vi snakke om seinere" betyr vel ikke akkurat at han har tenkt å vente på at saken skal opp...

Skrevet

Han må ha et ganske merkelig syn på ting, når han mener at samnfunnet må ta ansvar for ham. Greit at det sikkert ikke er topp forhold i gambiske fengsel, men det kan umulig være verre enn det han har utsatt alle disse barna for.

Gjest Antarctica
Skrevet

Kunne jo også ha tatt litt ansvar for seg sjøl i utgangspunktet. F eks avstått fra lovbruk.

Skrevet

Kan jo rekke paralellen til de som sitter i Kongo.....

der er det jo ikke snakk om pedofili, men drap, ikke så fryktelig mye bedre, men der er det jo stadig messing om rettferdig rettsak, etc.

 

Og der har jo norske myndigheter virkelig brukte både penger og tid. Hvorfor skal ikke den pedofiliskitede i Gambia få tilsvarende?

Gjest Antarctica
Skrevet

Har de norske myndighetene spandert en kausjon slik at Moland og French kunne slippe ut og ikke returnere...? det har i alle fall gått meg hus forbi. Men norske medier har peisa på, det er sant.

Skrevet

Kan jo rekke paralellen til de som sitter i Kongo.....

der er det jo ikke snakk om pedofili, men drap, ikke så fryktelig mye bedre, men der er det jo stadig messing om rettferdig rettsak, etc.

 

Og der har jo norske myndigheter virkelig brukte både penger og tid. Hvorfor skal ikke den pedofiliskitede i Gambia få tilsvarende?

 

Fordi han har voldtatt barn, og fordi det finnes bevis. Saken i kongo er vel ikke helt sikker er den vel?

 

(og dette er bare min personlige mening)

Skrevet

Tror endel nordmenn har en overdreven tro på at vi kan foreta oss omtrent hva som helst hvor som helst i verden, og havner vi i trøbbel kommer Jonas Gahr Støre personlig og redder oss, enten det er fortjent eller ei. Personlig synes jeg denne mannen bør holdes oppbevart og laaangt unna barn. Hvor han oppbevares er mindtre viktig (men han skal selvfølgelig ha en rettferdig rettsak).

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Tror endel nordmenn har en overdreven tro på at vi kan foreta oss omtrent hva som helst hvor som helst i verden, og havner vi i trøbbel kommer Jonas Gahr Støre personlig og redder oss, enten det er fortjent eller ei. Personlig synes jeg denne mannen bør holdes oppbevart og laaangt unna barn. Hvor han oppbevares er mindtre viktig (men han skal selvfølgelig ha en rettferdig rettsak).

 

Som om jeg skulle skrevet det selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...