Gå til innhold

Utflod ved bruk av albyl-e

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått påvist Leiden mutasjon etter 5 sa/ma, og går derfor på albyl-e. Har brukt det i ca 3 mnd og har den siste tiden lagt merke til at jeg til tider "tisser" utvannet utflod, både når jeg er på do og når det en sjelden gang lekker i trusa. Og når jeg tørker meg er det veldig "glatt" og en god del slim. Ikke hver gang dette men ofte nok.

Har hatt uregelmessig sykluser i laaaaang tid men etter mange pergo kurer har syklusen blitt mer jevn. Fikk mensen 12/2 så det er fremdeles noen dager til mensen skal komme....eller ikke!!

Det jeg lurer på er om denne utfloden jeg refererer til er albyl-e sin "skyld" eller om det er noe på gang?!?!

Noen som vet?!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått påvist Leiden mutasjon etter 5 sa/ma, og går derfor på albyl-e. Har brukt det i ca 3 mnd og har den siste tiden lagt merke til at jeg til tider "tisser" utvannet utflod, både når jeg er på do og når det en sjelden gang lekker i trusa. Og når jeg tørker meg er det veldig "glatt" og en god del slim. Ikke hver gang dette men ofte nok.

Har hatt uregelmessig sykluser i laaaaang tid men etter mange pergo kurer har syklusen blitt mer jevn. Fikk mensen 12/2 så det er fremdeles noen dager til mensen skal komme....eller ikke!!

Det jeg lurer på er om denne utfloden jeg refererer til er albyl-e sin "skyld" eller om det er noe på gang?!?!

Noen som vet?!?!

Jeg gikk på albyl e fra jeg ble gravid og t.o.m. uke 18 for å forhindre abort. Tror ikke albyl e gir økt utflod, har jeg aldri hørt om!! Graviditet, derimot...;) Du kan jo sjekke bivirkninger i felleskatalogen:)

Skrevet

Har gått fat påAbyl-e i treår, men aldri hatt noe økt utflod for det. Men som hun over sier, graviditet derimot...

Skrevet

Takk for svar carma78 og anonym.

Jeg tør liksom ikke tro at jeg kan være gravid for jeg blir bare så lei meg. Har liksom hatt så mange nedturer...

Men nå er det å sjekke felleskatalogen for bivirkninger....må si jeg fikk et aldri så lite smil når dere begge antyder at det kanskje er noe på gang :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...