Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Jeg har ei venninne som snart fyller år. Hun er singel og barnløs, men har mange gode venner og venninner som hun har bilde av på veggene. Jeg har noen flotte dobble rammer med vennskapstekster. Er det da ok å putte inn noen bilder av oss to sammen, eller er det en egotripp?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 Njei:) Det kan jo være koselig det, spesielt om dere er veldig gode venninner og om hun som du sier har bilder av ander venner på veggen sin. Ta med en flaske rødvin også så blir det supert:)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 Om jeg hadde fått et slikt bilde hadde jeg nok hengt det opp på soverommet og ikke i stuen, men om hun er en sånn jente som fremdeles har partybilder og venninnebilder på stua blir hun helt sikkert glad for det. Du kjenner jo stilen hennes best
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 Tja, hun er en "sånn jente" dvs karrierekvinne, elsker barn, men ønsker ikke barn selv og har liten kontakt med egen familie, derfor blir jo vi nærmeste vennene hennes familie. Hun har virkelig åpnet min verden for hvor viktig venninner er, sukk, hehe Ja, kommer nok ei vinflaske pluss en fellesgave fra oss alle i tillegg.
Gjest Jenta til Henrik Skrevet 3. mars 2012 #5 Skrevet 3. mars 2012 Om dere vennene har en sentral rolle i livet hennes, så hadde jeg gått for den gaven Er snart 33 år, kremt, og hos meg er det barna, familien og kjæresten som står i fokus. Jeg hadde blitt kjempeglad for en bilderamme med bilder av de jeg er glade i. Men bare som en kommentar til deg som ville hengt det på soverommet; det hadde ikke jeg gjort. Ville ikke at barna/familie og venner skal "se på" oss når vi koser oss.. hihi.. (Ikke det at man ikke utfolder seg i stua også, men det blir liksom noe annet )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå