Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Jeg har en gutt som skal på skolen til høsten. Jeg har forstått det sånn at siste betaling blir i juni, siden juli er betalingsfri mnd og barnet må skrives ut seinest 31. juli. Stemmer dette? Og hvordan er det med SFO? Har et barn som går på SFO, er det betalingsfri i juni og juli?
Skylander Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 Jeg har en gutt som skal på skolen til høsten. Jeg har forstått det sånn at siste betaling blir i juni, siden juli er betalingsfri mnd og barnet må skrives ut seinest 31. juli. Stemmer dette? Og hvordan er det med SFO? Har et barn som går på SFO, er det betalingsfri i juni og juli? Det er iallefall slik hos oss at juli er betalingsfri. Barnet har krav på minimum 3 uker sammenhengende ferie i sommerferien, så sikkert derfor man må skrive de ut seinest da. Jeg kommer til å skrive ut min når han drar på ferie til faren sin, dvs at jeg skriver han ut siste virkedagen i juni. Så søker jeg han inn på sfo fra 1 aug, så slipper han å dra tilbake til det "hølet".
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 Det første er rett. Hvordan det blir med SFO vet jeg ikke helt enda siden eldste går i 1.klasse nå. Vi får vel en betalings fri mnd der også siden de må ha en del obligatorisk fri. Vet ikke hvordan det blir for de foreldrene som lar ungene ha fri i 8-9 uker på sommeren. For det er vel det du mener?
Studine mevik Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 Grunnen til at de må skrives ut senest 31.juli er fordi de nye barna begynner har plass fra 1.august. Hvordan regler det er i din kommune i forhold til betaling må du sjekke opp selv da det kan variere fra kommune til kommune
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå