Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Og jeg har ikke peiling, er det en android telefon? Kan jeg laste ned alle slags apps? Kan jeg laste ned fra app store?`Eller er det kun for iphone? jeg har virkelig ikke peiling...
kaklemor Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 Hallo :-) På din telefon vil du ha en funksjon som heter market . Der er det apper og programmer til android telefoner. Når du laster det ned så vil de ligge på programmer. Dit går du ved å trykke programmer-knappen nederst til høyre på skjermen :-)
marsve Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 Det er en android telefon ja. Du kan laste ned apps på android marked Den ligger inne på tlf din fra før av. Gå inn på applications nede til høyre på tlf din og så finner du den der..er et bilde av en hvit "pose" med en lysegrønn robot som det står marked under
Frøken Lakenskrekk Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 Det er en android telefon. Du kan ikke laste ned fra appstore, den er for IOS, som er på iphone. men inne på program menyen (mulig det ligger snarvei dit på startsiden under klokka og sånn også) så er det et program som heter "marked". Innpå der er det mange "apps" du kan laste ned mange av programmene der er nesten helt like som de på app store Bare prøv deg fram så skjønner du det etterhvert lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå