Musemorbr / Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Nå sto det en mann inni en dusj og vasket glasset med kun vanndamp fra en dingsedutt han mener er det beste til jobben. Man trenger kun det og ikke såpe, påstår han. Men hvis varmt vann er det som skal til, har man ikke det i dusjen fra før?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 hehe.. ja, google et par av produktene der, og se hva folk har å si om de... Mange skuffede mennesker der ute gitt
Himmel og hav Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 Jeg orker aldri å se på de tv-shop "infomercials" i mer enn noen sekunder. Hoppende, kjempeentusiastiske mennesker, en "skeptisk" og en som har sett lyset, som prøver å fortelle deg at det du mangler i livet ditt er en plastikkboks, eller en ministøvsuger, eller noe som fjerner et eller annet på kroppen din, men som i følge før- og etterbildene tydeligvis også gjør at du får en fullstendig makeover. *grøss* Den største innflytelsen tv-shop har hatt på livet mitt, er at jeg har blitt så takknemlig for at jeg har en av-knapp på fjernkontrollen...
Musemorbr / Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2012 Jeg må nesten påpeke at jeg ikke sitter og ser på det jeg heller. Det var på da jeg slo på tvn i morrest. :-)
Rosepus™ Skrevet 3. mars 2012 #5 Skrevet 3. mars 2012 hehehe:) Tvshpo: all den dritten du ikke visste du trengte... Bør vel ta slikt med en klype salt ja, eller bøtte...
Musemorbr / Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2012 Ja minst en klype salt, og tvshop har sikkert rette saltbøssa til formålet også, siden de har alt man trenger. ;-) Hihi Men seriøst så er det utrolig mange som tror de selger kvalitet og nødvendige produkter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå