Mamma'n og englebaby'n Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Spør bare av ren nysgjerrighet De som har kommentarer utover å svare på spørsmålet må gjerne la være å skrive kranglete innlegg, jeg spør ikke for å lage en krangletråd Og de som lurer på hva det er kan finne all info på balanseakademiet.no. Fin dag til dere alle!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 Å hjelpe meg. I følge en internasjonal undersøkelse er nordmenn Europas mest godtroende og lettlurte befolkning
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2012 Se der ja, tusen takk for svar på det ene spørsmålet jeg stilte
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 Ingen årsak. Det er min plikt å hjelpe dem som vurderer å kaste bort pengene sine på svindel og hokuspokus. #2
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2012 Hehe, ja, men nå er det ikke sånn at jeg vurderer å ta det, eller at jeg skal 'verve' noen, jeg spør bare om det er noen her som har gjort det. Og de er det vel for seint for deg å advare uansett Men bra du engasjerer deg uansett, engasjement er viktig uansett Ha en fin dag
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2012 Stryk en uansett nederst der Dårlig norsk her på morgenkvisten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå