Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 På graviditetstest,noen som har vært borti det?sånn at man må se litt nøyere etter og der ser man en strek...
Musemorbr / Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 Nemlig. Strek er strek! Hipp hurra, du er på tjukken du hi. ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 Den var sånn at man måtte se nøye etter:)så jeg er lissom ikke så sikker på det,kunne kansje se ut som en svak skyggestrek for og kalle det det:)og den kom ikke før etter tre min eller no:)skal ikke ha mensen før om noen dager:)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 3. mars 2012 #6 Skrevet 3. mars 2012 en strek er en strek. om noen dager er nok streken sterkere gratulerer!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #8 Skrevet 3. mars 2012 Gratulerer. Test i morgen urin i morgen og du får nok en sterk, klar strek!
calalalala Skrevet 3. mars 2012 #10 Skrevet 3. mars 2012 Jeg sa det samme på apoteket og fikk høre "Du er ikke NESTEN geavid vettu" gratulerer!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #11 Skrevet 3. mars 2012 kan legge ved bilde så dere ser,men ser ut som den blei litt svakere på bilde bare...
kjærestenogmæ Skrevet 3. mars 2012 #14 Skrevet 3. mars 2012 Den er nå der. ser den jeg ihvertfall:D Kjøp ny test som du tisser på i morgen tidlig, så skal du se streken blir sterkere;) Gratulere!
Musemorbr / Skrevet 3. mars 2012 #16 Skrevet 3. mars 2012 Du sier selv det enda er noen dager til du skulle hatt mensen. Det er altså slik at hcg nivået er litt lavere nå enn om noen dager, og da blir selvfølgelig streken svak. Men du er akkurat like gravid altså. Det er tydelig at du har et "for godt til å være sant sjokk" men du ER gravid og skal bli noens mamma. :-) Gratulerer!
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 3. mars 2012 #18 Skrevet 3. mars 2012 kan legge ved bilde så dere ser,men ser ut som den blei litt svakere på bilde bare... Jeg ser den jeg også:-) Grattis!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. mars 2012 #21 Skrevet 3. mars 2012 Jeg ser den jeg! Og du er garantert gravid, jeg har hatt det sånn ved 2 av mine graviditeter. Gratulerer!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #22 Skrevet 3. mars 2012 Takk:))tenkte og ta en ny i morgen tidlig:))hvordan er det nå?kan jeg spise biff som er medium stekt?den er jo stekt på utsiden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå