Gå til innhold

Hjertet sank nettopp i brystet på meg!! :(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tvangssterilisering hadde vært på sin plass

Skrevet

Tvangssterilisering hadde vært på sin plass

Ja, minst! :( Uff, skjønner ikke at de bare fikk 3 år og 3 og ett halvt år fengsel heller! De hadde jo nesten tatt livet av det stakkars barnet! :(

Skrevet

Latterlig lave fengselstraffer for slikt, både her og andre steder.. Får lyst å riste i politikerne..

Skrevet

Latterlig lave fengselstraffer for slikt, både her og andre steder.. Får lyst å riste i politikerne..

Mhm, narkotikasmuglere får vel lengre fengelsstraff de? Skjønner ikke helt logikken. Det er så utrolig urettferdig!
Skrevet

Det er ikke så latterlig lave straffer i Norge (ser at artikkelen var fra England, men om man snakker om norske forhold). Det er bare at rettssystemet ikke benytter seg av mulighetene de har innenfor strafferammene.

Skrevet

Det er ikke så latterlig lave straffer i Norge (ser at artikkelen var fra England, men om man snakker om norske forhold). Det er bare at rettssystemet ikke benytter seg av mulighetene de har innenfor strafferammene.

Jeg synes personlig at de som er i stand til å gjøre et forsvarsløst, uskyldig barn eller andre for den saks skyld så ufattelig vondt, burde blitt sperret inne på livstid spør du meg. Og da mener jeg livstid, ikke bare 21 år.
Skrevet

Herregud..! Bare litt over 3 års fengsel! Håper inderlig de blir fradømt retten til å noensinne ha omsorg for barn eller dyr også..

Skrevet

å herregud! dette ble en tårevåt start på dagen.. jeg klarer ikke å forstå at det er mulig å behandle barn på den måten.. og straffen er alt for kort ja. generelt er straffen alt for kort flere steder, også i norge. han som slo, sparket og drepte kjæresten min fikk 7,5 år.. og med god oppførsel så slipper han sikkert ut etter max 4.. rettssystemet har ikke forstått poenget med straff tror jeg.. mennesker som gjør så grusomme handlinger må få så lang straff at de aldri vil dit igjen.

Skrevet

å herregud! dette ble en tårevåt start på dagen.. jeg klarer ikke å forstå at det er mulig å behandle barn på den måten.. og straffen er alt for kort ja. generelt er straffen alt for kort flere steder, også i norge. han som slo, sparket og drepte kjæresten min fikk 7,5 år.. og med god oppførsel så slipper han sikkert ut etter max 4.. rettssystemet har ikke forstått poenget med straff tror jeg.. mennesker som gjør så grusomme handlinger må få så lang straff at de aldri vil dit igjen.

Ja det er trist! Satt å hylgrein i går kveld jeg.
Gjest vinterbrud
Skrevet

Aldeles forferdelig å lese om den vesle gutten.De burde fått livstid for dette.

Etter å ha lest dette,måtte jeg kose ekstra med 8 åringen min,og glemme den lille diskusjonen vår angående klær.

Skrevet

Så forferdelig å høre om kjæresten din, det var ikke tilfeldigvis A som var kjæresten din? Utrolig trist:(

Skrevet

Greier ikke lese om sånt jeg, leste overskriften, det var det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...