30kg opp, 2,5kg baby ut.. Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Etter å ha saumfart alle kjøkkenskapene etter fredagsgodt, ender jeg med å sitte i sofaen å spise et marsipanLOKK! Rosa sådan, med jordbærsmak. Kjøpt i Sverige.
30kg opp, 2,5kg baby ut.. Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #2 Skrevet 2. mars 2012 Faen hva har skjedd med skrivekunnskapene!?
Kortslutning Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Åhh, hadde jeg funnet marsipan med jordbær-smak, sÅ kanskje jeg hadde likt marsipan jeg ogsÅ Er dette pÅ vanlig matbutikk i Sverige? Og nei, det er ikke harry:) Jeg skal ikke nevne alt det rare jeg har spist nÅr jeg har vært desperat nok:)
Rosepus™ Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Faen hva har skjedd med skrivekunnskapene!? Ligger sikkert under lokk?!?!
30kg opp, 2,5kg baby ut.. Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2012 Åhh, hadde jeg funnet marsipan med jordbær-smak, sÅ kanskje jeg hadde likt marsipan jeg ogsÅ Er dette pÅ vanlig matbutikk i Sverige? Og nei, det er ikke harry:) Jeg skal ikke nevne alt det rare jeg har spist nÅr jeg har vært desperat nok:) vel tror du kan spare deg for sverigeturen. Det smaker verken marsipan, eller jordbær..
Kortslutning Skrevet 2. mars 2012 #6 Skrevet 2. mars 2012 Åhh, hadde jeg funnet marsipan med jordbær-smak, sÅ kanskje jeg hadde likt marsipan jeg ogsÅ Er dette pÅ vanlig matbutikk i Sverige? Og nei, det er ikke harry:) Jeg skal ikke nevne alt det rare jeg har spist nÅr jeg har vært desperat nok:) vel tror du kan spare deg for sverigeturen. Det smaker verken marsipan, eller jordbær.. *Skuffa* Jaja, da kan det bare være! Er glad i jordbærsmaken, men ikke veldig glad i marsipan. Men da skjønner jeg at dette ikke var noe jeg trenger Å bruke sÅ mange kalorier pÅ Å finne pÅ butikken:)
Gjest sug lut Skrevet 2. mars 2012 #7 Skrevet 2. mars 2012 Lekkert Jeg spiste forøvrig et glass hvitløksbåter i chili-olje, med skje, uten tilbehør, i dag. Min unnskyldning er pms, hvis jeg ikke får mensen snart kommer jeg til å myrde noen og gnage tapeten av veggene. Hvis jeg hadde hatt tapet. Kanskje jeg har noe annet disgusting jeg kan spise i stedet.
Patetica fåkksi Skrevet 3. mars 2012 #8 Skrevet 3. mars 2012 Oi, det var litt mer spesielt, Gluteo. Men bevares, bare du ikke går så langt at du gnager av kjempekukene du har på stueveggen skal jeg ikke si no...
Mor Løvehjerte Skrevet 3. mars 2012 #9 Skrevet 3. mars 2012 Kakestrø, sprøstekt løk, revet kokos... Say no more.
Mor Løvehjerte Skrevet 3. mars 2012 #10 Skrevet 3. mars 2012 Flatbrød med krydder (i mangel på potetgull) og dipp Har mye å være stolt av, jeg!
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 3. mars 2012 #11 Skrevet 3. mars 2012 Spist det samme som deg i dag Gluten.. På virkelige "rainy days" spiser jeg sjokoladekakestrø eller rett i koppen kakao med bare litt vann så det nesten blir som sjokolade...
Gjest sug lut Skrevet 3. mars 2012 #12 Skrevet 3. mars 2012 Oi, det var litt mer spesielt, Gluteo. Men bevares, bare du ikke går så langt at du gnager av kjempekukene du har på stueveggen skal jeg ikke si no... Hets ikke kukene, haha!!
Patetica fåkksi Skrevet 3. mars 2012 #13 Skrevet 3. mars 2012 Hets ikke kukene, haha!! Har jeg noen sinne disset et kuk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå