Gå til innhold

Brudekjoleprøving.. er dette helt teit??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått time til å kikke og prøve litt kjoler imorgen :)

Har kjøpt meg en sånn truse med kjempehøyt liv, type rett under puppene, med litt hold i. Er det teit å ha denne imorgen når jeg prøver kjoler? De damene flyr vel kanskje litt ut og inn så ser det heelt dust ut? hehe.

 

Tenkte bare at da sitter kjolene kanskje litt penere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.....det spørs jo da. Vil du imponere brudeshopinnehaveren med ditt moderne og sexy undertøy eller vil du sjekke hva slags kjoler som sitter godt på deg på din bryllupsdag?

Skrevet

Vel, de damene kommer jo til å være mye inne i rommet sammen med deg og hjelper deg med å få på kjolen. Men de har sett mye!! Så de reagerer nok ikke:)

 

Og du, ikke forvent at kjolen sitter som et skudd. De blir jo sydd for å passe deg senere:) Kan kan hende den er litt for stor en plass eller litt for liten en annen plass:)

Skrevet

Ja.....det spørs jo da. Vil du imponere brudeshopinnehaveren med ditt moderne og sexy undertøy eller vil du sjekke hva slags kjoler som sitter godt på deg på din bryllupsdag?

 

Hehehe nå må jeg le! Dette undertøyet finnet ikke det minste sexy hehe. Det er kun for at klærne skal sitte penere på f eks t skjorter som ikke er megavide. Har litt mage og lovehandles så bare tenkte at det ikke skulle se så klumpete ut under kjolen..

Skrevet

Hva skal jeg ha å meg da? Helt vanlig truse og bh? Føler meg liksom så naken da. Men det er kanskje bare sånn det er..

Skrevet

Ja.....det spørs jo da. Vil du imponere brudeshopinnehaveren med ditt moderne og sexy undertøy eller vil du sjekke hva slags kjoler som sitter godt på deg på din bryllupsdag?

 

Hehehe nå må jeg le! Dette undertøyet finnet ikke det minste sexy hehe. Det er kun for at klærne skal sitte penere på f eks t skjorter som ikke er megavide. Har litt mage og lovehandles så bare tenkte at det ikke skulle se så klumpete ut under kjolen..

 

Tror ikke første mente at det voldsomme undertøyet var sexy akkurat, var vel mer om du brydde deg mer om utseende slik sett så var det bedre å velge noe annet, men om du var opptatt av at kjolen skulle sitte fint på så velger du det store veldig usexy undertøyet ;)

Skrevet

Ja.....det spørs jo da. Vil du imponere brudeshopinnehaveren med ditt moderne og sexy undertøy eller vil du sjekke hva slags kjoler som sitter godt på deg på din bryllupsdag?

 

Hehehe nå må jeg le! Dette undertøyet finnet ikke det minste sexy hehe. Det er kun for at klærne skal sitte penere på f eks t skjorter som ikke er megavide. Har litt mage og lovehandles så bare tenkte at det ikke skulle se så klumpete ut under kjolen..

 

Tror ikke første mente at det voldsomme undertøyet var sexy akkurat, var vel mer om du brydde deg mer om utseende slik sett så var det bedre å velge noe annet, men om du var opptatt av at kjolen skulle sitte fint på så velger du det store veldig usexy undertøyet ;)

 

Off.. ble så i tvil her.. Hva hadde dere andre på da? Liker ikke å føle meg så avkledd, men vil ha på meg det som er vanlig, det som de pleier å se folk prøve kjoler i..

Skrevet

Slutt å tulle menneske! Du skal da vel ikke kle på deg det som er vanlig. Du skal kle på deg det som er praktisk for deg. Ta på deg grannytrusa og møt opp hos den fisefine butikkinnehavernen og stikk nesa di i sky, om du må! Du er kunde, dette er for deg!

Skrevet

Du burde vel prøve kjolen i omtrent samme type undertøy du vil ha på deg på bryllupet?

 

Planlegger du å ha hold-in undertøy den dagen prøver du selvfølgelig kjole i hold-in undertøy. De som jobber der bryr seg katta ;)

Skrevet

Jeg var/er litt lubben,, men hadde bare vanlig undertøy på brudekjole prøvingen. Når jeg derimot hadde bestemt meg for kjolen og fått bestilt i min størrelse, tok jeg på meg hold-in og fikk sydd den inn så den passet til min "hold-inn kropp"

Skrevet

HALLO!! Er dette noe å lure på? Du tar selvfølgelig på deg den med hold in. Les nr 2 sin kommentar en gang til, du skjønner vel at hun ikke mente at den trusa var sexy?

 

Jeg beklager å måtte si det, men de i butikken kommer ikke til å bry seg om du så går til frisøren og får satt opp håret før du kommer og prøver kjole.

Det som teller er at du får et realistisk bilde over hvordan kjolen blir seende ut på deg når den er sydd etter dine mål og du har på deg det undertøyet du skal ha i bryllupet.

Skrevet

Ok.. Høres ut som dette er noe jeg burde visst, men takk for svar da..

Aner da ikke hva slags undertøy jeg skal ha på i bryllupet.. akkurat nå har jeg ikke mye forskjellig heller. Vet heller ikke om jeg trenger hold in.

Men kanskje jeg tar på vanlig undertøy og en tynn strømpebukse over.. går det ann?

Skrevet

Du må rett og slett bare tenke "hvordan ønsker jeg å fremstå for butikkpersonalet?"

Anstendig, sjenert, vanlig, freaka el.l. og så velge undertøy et fra dette. Kjøp deg gjerne noe nytt. Ikke hver dag man viser andre kvinner hva man bruker innerst mot kroppen :)

 

Lykke til med valget !

Skrevet

Takk for hyggelig svar. Jeg drar nå snart så rekker ikke kjøpe noe, ble litt i siste liten dette pga en avbestilling hos salongen. Kan jeg bruke tynn strømpebukse under, dette bruket man vel under kjolen uansett?

Skrevet

Jeg hadde brukt strømpebukse og body om så er! Når jeg skal prøve kjole vil jeg jo se hvordan kjolen kommer til å se ut på "ordentlig". Man får jo ikke så godt inntrykk av bleike, vintergrå bein liksom. ;) Jeg har også lovehandles og etter-fødsel-mage, så en body eller hold-inn truse gjør jo at kjolen sitter mye penere. :)

Skrevet

Har fått time til å kikke og prøve litt kjoler imorgen :)

Har kjøpt meg en sånn truse med kjempehøyt liv, type rett under puppene, med litt hold i. Er det teit å ha denne imorgen når jeg prøver kjoler? De damene flyr vel kanskje litt ut og inn så ser det heelt dust ut? hehe.

 

Tenkte bare at da sitter kjolene kanskje litt penere..

 

Om du skal bruke den under kjolen, må du jo ta den på.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet (endret)

Du må rett og slett bare tenke "hvordan ønsker jeg å fremstå for butikkpersonalet?"

Anstendig, sjenert, vanlig, freaka el.l. og så velge undertøy et fra dette. Kjøp deg gjerne noe nytt. Ikke hver dag man viser andre kvinner hva man bruker innerst mot kroppen :)

 

Lykke til med valget !

 

Om jeg fremstår som sjenert eller anstendig når jeg står i prøverommet bryr jeg meg katta om. De er der for å hjelpe, og skal ikke være med meg senere når jeg faktisk skal bruke plaggene. Poenget må jo være å finne plagg som sitter bra og ser bra ut, og det vil jo også da være en fordel å ha på seg samme type undertøy som det du vil bruke sammen med plagget senere. Ikke en vid hm-truse, hvis du skal ha hold-in-truse på bryllupsdagen med andre ord. Evt. Hofteholder og push-up hvis det er det som gjelder ;-)

 

Kjøpe nytt undertøy for å vise deg fram for butikkpersonalet?? Som om man ikke har nok utgifter i forkant av et bryllup?

 

 

Endret av UndrendeUllteppe
Skrevet

Nå kommer dette litt sent - men du må ta den med!

 

Og om du er redd for at betjeningen skal reagere - vel, det gjør de ikke. Har selv jobbet på en brudesalong, og tro meg, vi så mye forskjellig;-) Ingen som kommer til å reagere på trusa di:-)

Skrevet

Hvis det er slikt underøty du skal bruke på den store dagen, så er det vel bare å bruke det. Men om du tenker å gå for noe mer sexy når du står brud, så bør du prøve kjole med den type undertøy.

Skrevet

Var foressten veldig mange som brukte hold in- truser i forskjellige fasonger. Kjempelurt faktisk - blir veldig pent resultat:-)

 

Men det er viktig at denne er av god kvalitet da, kjipt om du må slite for å holde den oppe....Spør gjerne personalet hva de synes!

  • 2 uker senere...
Skrevet

Hei jenter. Ta en titt i nettbutikken "Bonita Figur" for hold-in undertøy. Den ser bra ut. Jeg kjøpte et plagg og er veldig fornøyd :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...