Gå til innhold

Har en (lærer)student som lærer ganske ofte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på privatskole og betaler en god del penger for det.

I noen timer er det en lærerstudent som står for undervisningen, personen kan sikkert det h#n underviser i men er en elendig pedagog. Timene er rett og slett så gørr kjedelige at det er umulig å få med seg noe som helst, og det er ikke faget som er kjedelig...det er måten det blir presentert på.

Jeg må innrømme at jeg syntes det er surt å betale masse penger når vi får en student som lærer, eller...jeg hadde ikke hatt noe i mot det om personen var flink og engasjerende men det er h#n altså ikke. Jeg vet flere har klaget på denne personens undervisningsmetoder, men h#n har fortsatt mange timer og holder på i samme dur. Må bare finne oss i det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvilken skole du går på og retningslinjene, men jeg ville aldri funnet meg i det. Du og de andre elevene betaler jo faktisk for en tjeneste. Jeg ville gått sammen med klassen og kontaktet studieleder og snakket med dem. Må jo være mulig at dere kan få en annen lærer, eller at studenten endrer læremåte.

Skrevet

Vi hadde en sånn lærer på vanlig videregående og det måtte vi dessverre bare finne oss i. Av en eller annen grunn var det ingen som hadde oppdaget at han var helt talentløs til å undervise andre når han hadde en kort praksis, så derfor fikk vi han i en lang praksis, tror det var 3mnd eller noe. I første timen etterpå sa læreren vi egentlig hadde at hun umulig kunne gå gjennom alt, men hun ville gå gjennom det hun syns var viktigst og det vi mente vi hadde skjønt dårligst. I prinsippet fikk vi 3mnd kortere undervisningsår...

Skrevet

Jeg gikk på privat skole siste året på vgs, allmenn påbygg. Mattelæreren vår var elendig til å lære fra seg matte, timene var lange og kjedelige pga hvordan hun underviste osv. Ett par foreldre ringte rektor og klagde, 2 uker senere tok læreren "permisjon" og vi fikk ny lærer som virkelig kunne lære fra seg matte. Neste skoleår var den gamle matte læreren tilbake... Men når det er privat så tror jeg de tar det litt mer på alvor år noen klager på læreren, pga ryktet sitt. Dårlig ryktet=få elever

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...