Gå til innhold

Får klaging på sex...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sint og lei meg nå... og Så lei av klaging som utvikles til krangling om mannen ikke får akkurat når han vil.. Det har alltid vært sånn, enda jeg virkelig prøver når jeg er i form! Han synes vi har det bra, og at vi har det fint. Men enda blir det krangling når han ikke får akkurat når han vil... og DA får jeg høre det går etter min snute. Vi kan ha alt fra mellom 1- 4 ganger i uken... og ofte har vi også hele dager vi ligger i sengen.

Er gravid.. har strekksmerter, oppblåst mage, føler jeg må dusje først pga graviditeten, jeg jobber (noe han for tiden ikke gjør og er mye hjemme), Vi har barnet hans annenhver uke.. innimellom er lysten mindre nå, noe jeg også synes er kjipt at det tar lengre tid for meg å bygge den opp, og det har jeg og han snakket om... men jeg blir med likevell ettersom jeg vet at jeg får lyst! Mens andre ganger HAR jeg kjempe lyst! Dumme hormoner.. Han vil ikke mase.. men han gjør det likevell.. da mister jeg piffen.. for jeg vet at blir jeg ikke med da, blir det gjerne ofte krangling.. Da blir det ikke gøy lengre.. men en plikt og press! Flott at han har så lyst på meg! For all del! Men nesten som at han blir såret om jeg ikke går å har lyst på han hele tiden..

Jeg elsker sex, så det er ikke problemet... men føler ikke vi møtes på midten her.. ender opp med lite lyst pga at alt blir skjøvet over på meg når han føler seg masete og ikke tåler at jeg ikke er klar AKKURAT da. vi hadde senest i går, og i dag ble det bråk når han ikke fikk når han ville.. kvelden var IKKE over.. men null tålmodighet :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...