Gå til innhold

The Voice

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Ultimat feelgood og Somersby cider og betalt en møkkahaug med regninger og bretta tøy til et helt regiment - og så fine fine Marianne som synger nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aaaahhh BOOORING. Nok et oppgulp i talentjaktsjangeren. Same shit, different wrapping.

Skrevet

Ha ha, jeg er pottetett i både nesa og ørene. Så jeg guffa Marianne opp på full spiker i lydplanken. Jaggu kom ikke nabokjerringa og ringte på og fortalte meg strengt at hun så på nrk og hørte ikke på dårlig musikk. Smilte mitt peneste smil og svarte kl er IKKE 22.00 enda.

Kjerringa er sur fordi vi har hengt opp bambusgardin mot henne. Er greit å nyte sola uten henne hengenes over for å snoke og skravle.

Gjest sug lut
Skrevet

Næsj da. Mye bedre og mindre gøgg. Ordentlige "dommere" og langt større fred over hele seansen. Ingen av de andre talentgreiene er verd å se (så jeg har da konsekvent heller ikke sett på dem og har derfor ikke samme talentgnagsår som de fleste, antakelig).

Gjest sug lut
Skrevet

Ha ha, jeg er pottetett i både nesa og ørene. Så jeg guffa Marianne opp på full spiker i lydplanken. Jaggu kom ikke nabokjerringa og ringte på og fortalte meg strengt at hun så på nrk og hørte ikke på dårlig musikk. Smilte mitt peneste smil og svarte kl er IKKE 22.00 enda.

Kjerringa er sur fordi vi har hengt opp bambusgardin mot henne. Er greit å nyte sola uten henne hengenes over for å snoke og skravle.

Hun så kanskje på Popstokk? Haha, kjør popstokken opp i rassen på henne og skru opp igjen så snart nyhetene er over!
Skrevet

Syns det er alt for mange som synger på tv.

Gjest sug lut
Skrevet

Det er derfor man må la være å se på annet enn The Voice, skjønner'u.

Skrevet

Syng mindre, pul mer.

Skrevet

Syng mindre, pul mer.

pule..? På tv, mener du? (snakker vi spesifikk kanal?)

Skrevet

Paradise hotel begynner snart, der blir det nok mindre synging og mer av, ja..andre aktiviteter. Ikke at jeg følger med selvsagt! *skyver sin guilty pleasure laaangt under matta*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...