Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Samboere som har en profil på deling.. Hva er greia med det egentlig?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Det skjønner ikke jeg heller. Har en bekjent på vennelista som har profil sammen med kona. Synes det er superteit. Akkurat som om de ikke er to forskjellige individer lenger, etter at de gifta seg.
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Teit! Jeg er gift, men kunne aldri tenkt meg å hatt felles profil med mannen Litt for teit og sukkersøtt for min del Reagerer også veldig på de som har egne sider for barna sine på 2-3 år og for hundene og kattene sine ... -.-
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Ikke sant? Jeg kjenner henne, men ikke han og synes det er litt rart å legge inn meldinger til henne når jeg ikke vet hvem som av dem som er på, liksom.. Chatter i hvert fall ikke;) Kanskje jeg må bli kjent med ham også.. Det virker litt tvangspreget på meg...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #6 Skrevet 2. mars 2012 Tja, kjenner et par par som har det. De er hverken teite eller sukkersøte;) men ingen av de er særlig aktiv på Facebook.
Serepta Skrevet 2. mars 2012 #7 Skrevet 2. mars 2012 Naboene har det, men de er i 70 åra da - og jeg tipper de bruker det til kommunikasjon med barnebarna.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #8 Skrevet 2. mars 2012 Tillitsproblemer hos en eller begge.... Vil jeg tippe
Tøssa Skrevet 2. mars 2012 #9 Skrevet 2. mars 2012 ikke alle bryr seg nok om fb til å oprette egne profiler, noen føler de kan like godt ha en samme fordi de ikke har noe å skjule for hverandre, noen tenker at de hovedsakelige samme venner uansett...mange grunner
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #10 Skrevet 4. mars 2012 Jeg kan skjønne det hvis det er to godt voksne mennesker som har vært gift i ørten år og har facebook bare for å kunne holde kontakt med noen, men når man er ung, så tenker jeg at det er tillitsproblemer.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 4. mars 2012 #11 Skrevet 4. mars 2012 De jeg vet om som har felles profil er ektepar som er godt oppi 50- og 60åra og som har vært gift siden "tidenes morgen"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå