Patetica fåkksi Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Jeg trenger filmtips. Ønsket sjanger: *Proppfull av dritheite menn som oser av sex *Feel-good-filmer som gjØr at jeg fØler at alt er bare supert etter å ha sett den *Feministiske filmer som understreker at kvinner ruler og styrer verden *Kultur/læringsfilmer fra verden, gjerne fra ukjente steder i Asia eller Afrika, som skildrer livet der (Blood diamond er et dårlig klisjeeksempel, men you know what I mean) *Annet som jeg bare Må se Takk gØrls.
Gjest Ziva Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Charlie's angels x2 Man of honor (McDreamy er deilig da) Navy seals (deilige menn i skikkelige manneroller) Always (gammel som rakkern) Sixth sence Mye filmer av god gammel årgang.
stjertløvetann Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Kan ikke forstå annet enn at mexicanske "...og mora di også!" med Gael Garcia Bernal faller inn under punkt 1 - jeg sikler iallefall ennå, og det begynner å bli noen år siden jeg så den
Gjest sug lut Skrevet 2. mars 2012 #5 Skrevet 2. mars 2012 Kan ikke forstå annet enn at mexicanske "...og mora di også!" med Gael Garcia Bernal faller inn under punkt 1 - jeg sikler iallefall ennå, og det begynner å bli noen år siden jeg så den Stjertløvetann, må bare få si at nicket ditt er så kult!
Rosepus™ Skrevet 2. mars 2012 #6 Skrevet 2. mars 2012 Gerard Butler :-) Snop på to bein! Finner sikkert komplett filmliste på imdb.com. OH YEAH!
prekæs Skrevet 2. mars 2012 #7 Skrevet 2. mars 2012 "Chocolat" skulle dekke det meste du krever...og væl så det.
prekæs Skrevet 2. mars 2012 #9 Skrevet 2. mars 2012 Prekæs! Godt å se deg her! Hyggelig å se den harde kjerne her og:)
stjertløvetann Skrevet 2. mars 2012 #10 Skrevet 2. mars 2012 Kan ikke forstå annet enn at mexicanske "...og mora di også!" med Gael Garcia Bernal faller inn under punkt 1 - jeg sikler iallefall ennå, og det begynner å bli noen år siden jeg så den Stjertløvetann, må bare få si at nicket ditt er så kult! Takk takk! Skriver lite, men leser mye her inne, så nå ble jeg plutselig 14 år igjen og littegranne starstruck når selveste Luten liker nicket mitt! Litt som å bli valgt av Sondre Lerche i The Voice *fnis*
Gjest sug lut Skrevet 2. mars 2012 #11 Skrevet 2. mars 2012 Kan ikke forstå annet enn at mexicanske "...og mora di også!" med Gael Garcia Bernal faller inn under punkt 1 - jeg sikler iallefall ennå, og det begynner å bli noen år siden jeg så den Stjertløvetann, må bare få si at nicket ditt er så kult! Takk takk! Skriver lite, men leser mye her inne, så nå ble jeg plutselig 14 år igjen og littegranne starstruck når selveste Luten liker nicket mitt! Litt som å bli valgt av Sondre Lerche i The Voice *fnis* Søta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå