Gå til innhold

Kan en skjule at en er innlogget facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sagt til en facebook venn at jeg knapt er på facebook. Hun poster og skriver i vei på veggen min.

Vi treffes av og til i familieselskap og sånn, jeg har ikke hjerte til å slette henne. Først gjorde jeg slik at hun ikke ville se nye innlegg fra meg, men siden hun poster på veggen min, så har jeg gjort slik at hun ikke kommer inn på veggen min.

Men kan jeg skjule at jeg er pålogget? Hvordan gjør jeg det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sagt til en facebook venn at jeg knapt er på facebook. Hun poster og skriver i vei på veggen min.

Vi treffes av og til i familieselskap og sånn, jeg har ikke hjerte til å slette henne. Først gjorde jeg slik at hun ikke ville se nye innlegg fra meg, men siden hun poster på veggen min, så har jeg gjort slik at hun ikke kommer inn på veggen min.

Men kan jeg skjule at jeg er pålogget? Hvordan gjør jeg det?

Tror ikke noen kan se at du er pålogget dersom du lar være å bruke chatten og lar være å poste noe. :)
Skrevet

Jeg måtte gjøre det på en innviklet måte. Vet ikke om det finnes en bedre måte da. Først lagde jeg en liste (Før den nye oppdateringen kom, så vet ikke om det er mulig lengre) kalte den bare folk* slik at hun ikke skulle skjønne noe tilfelle hun så navnet på den. :P Så fant jeg den listen på chatten, og satt meg som frakoblet der. Tror det funker enda, for hun skriver aldri til meg på chatten.

Skrevet

På avanserte innstillinger nede på chatten kan du skrive inn navnet på denne personen slik at akkurat den ikke ser at du er på chatten.

Men regner med at personen ser om du gjør andre ting som den ikke er "blokkert" for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...