Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Bruker dere mye tid på sminke, hår og pene klær i hverdagen?? Eller går det for det meste i joggebukser og håret i en hestehale? Jeg begynner å kjenne litt på at jeg kanskje burde begynne å pynte meg litt mer. Har aldri vært en jente som bruker tid på å pynte meg. Men jeg vet liksom ikke helt hvorda jeg skal gjøre dette.. Jeg er en dame som er 158høy, 73kg (så er jo ganske så overvektig da, men det jobber jeg med!) så jeg føler ikke jeg finner klær som ser bra ut på meg. Har små pupper, smale hofter og stor mage! Det skal jammen meg ikke være lett!!
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Pynte seg er vel å overdrive, men jeg dusjer jevnlig, børster håret hver dag, pleier å ta på lett make-up og kler meg i "ordentlig" klær (jeans med topp til). Burde nok oppgradert garderoben min litt etterhvert så den ble mer aldersadekvat, men det får bli senere
SuperGlad Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Ja jeg pynter meg hver dag. Bruker ca 10 min på badet på morgenenstellet, så er ikke slik at jeg styler håret osv. Arbeider i "butikk" å sitter slik at alle ser meg så synes det er viktig å være stelt. Helgene blir det ofte joggebukse å en topp/genser, men da er også håret sånn høvelig, samt litt sminke. Føler meg mye bedre når jeg ikke ser ut som ett takras....
Skylander Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Hender seg at jeg tar på litt maskara innimellom, men som oftest så går jeg som jeg er!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #5 Skrevet 2. mars 2012 Både ja og nei. Jeg føler meg mye bedre om jeg har på litt sminke og ser fresh ut, liker å pynte opp et vanlig enkelt antrekk med smykker, skjerf eller øredobber. men kan godt finne på å gå med joggebukse for det om.. Jeg overdriver ikke pyntingen.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #6 Skrevet 2. mars 2012 Nja, pynte og pynte. Jeg steller meg hver morgen, vasker ansikt og kropp, skifter undertøy. Det gjør jeg også på sløvedager, altså Så pleier jeg å smøre meg inn med fuktighetskrem og ta på litt maskara. Når jeg skal treffe venninner til kaffe, så flesker jeg til med litt pudder også. Men når jeg bare skal være hjemme, i bhg/på skolen eller på butikken, så gidder jeg ikke. Går med joggis hjemme for det meste, men tar på meg jeans når jeg stikker ut døra. Håret er for det meste i hestehale, med en sinna halvannetåring så er det greit å ikke ha løst hår
Gjest sug lut Skrevet 2. mars 2012 #7 Skrevet 2. mars 2012 Spørs om det er hjemmekontordag eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #8 Skrevet 2. mars 2012 Sminker meg litt hver dag, vil føle meg fresh og ikke minst se litt fresh ut for samboeren min. Klærne er så som så... Ca annenhver dag går jeg med litt finere klær, men de andre dagene flyr jeg rundt i sykehusbuksa mi. (fikk med meg en fra sykehuset da de klipte opp min for 2 år siden.. og har ikke klart og kvitte meg med den! ) og en god genser.
lille sprelle Skrevet 2. mars 2012 #9 Skrevet 2. mars 2012 Går aldri rundt i joggebukse, men sminke bruker jeg bare til fest.
MrsMilla Skrevet 2. mars 2012 #10 Skrevet 2. mars 2012 Blir veldig mye joggebukse, kjole og behagelige klær når jeg er hjemme. Når jeg er gravid så er det stort sett komforten som gjelder, litt bedre når jeg er hjemme i permisjon. Men til vanlig - altså en vanlig arbeidsdag - så er det annerledes. Da er det på med hverdagssminke og kontorantrekk, liker å se skikkelig ut på jobb, og pynter meg litt ekstra i helgene. Så normalt sett så er jeg litt mer opptatt av å se presentabel ut ja :-)
Gjest Jenta til Henrik Skrevet 2. mars 2012 #11 Skrevet 2. mars 2012 pynter og pynter... Jeg dusjer og vasker håret hver dag. Sminker meg med solpudder, maskara, blush og lipgloss (tar max 7 minutter), og slenger på meg øreringer. Går i jeans eller tights, og med en eller annen topp eller genser o.l. Prøver å kle meg sånn at jeg føler meg fresh. ALLTID barbeint om jeg er hjemme, det er jeg kjent for.. hehe.. Håret er såpass langt at det starter med å henge løst, men ender gjerne i hestehale iløpet av dagen
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. mars 2012 #12 Skrevet 2. mars 2012 Jeg sminker meg hver dag, men har arbeidsklær på jobben og jobber på en plass der vi blir skitne og til tider litt svette, så jeg går med joggebukse til og fra jobb og også på kvelden om jeg ikke skal noe. Ellers trives jeg i jeans og vanlig genser/topp. Liker å pynte meg om jeg skal ut på noe, men liker også å ta på meg joggisen når jeg kommer hjem igjen
Light of my life Skrevet 2. mars 2012 #13 Skrevet 2. mars 2012 Dusjer og vasker hår hver dag + lett makeup (foundation, eyeliner, mascara, blush, gloss - tar 10 min). Har langt hår som ofte ender i en hestehale ila dagen pga liten baby. Kan daffe i joggebukse når jeg er hjemme, men kler meg i normalt/pent tøy om jeg skal ut en tur. Har alltid vært litt jålete, og føler meg ufresh om jeg skipper dusj/makeup.
Gjest Ganske Skrevet 2. mars 2012 #14 Skrevet 2. mars 2012 Noen dager har det vært så hektisk at jeg har vært fornøyd bare jeg har fått på underbuksa riktig vei.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #15 Skrevet 2. mars 2012 En mellomting av det du nevner. Jeg ordner håret litt, men det består egentlig kun i å rette ut håret litt. Jeg bruker bittelitt sminke, men det tar maks et kvarter å få på. Likevel føler jeg meg ikke som en dass. Jeg føler meg velstelt og hverdagsfin. Klærne jeg går i er ikke joggebukser, men hverdagsklær. Kan være alt fra bukse og hettegenser til skjørt og skjorte.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #16 Skrevet 2. mars 2012 Jeg går jo på jobb. Kan ikke møte opp der p se ut som et takras! I helgene er jeg nok mer avslappet, bruker ikke joggebukser, men ikke alltid jeg dusjer før langt på dsg, og ikke alltid jeg sminker meg. Men i hverdagen må jeg jo se skapelig ut.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #17 Skrevet 2. mars 2012 Jeg bruker ikke mye tid på å pynte meg. Dusjer, smører og sprayer meg, fundation, rouge, leppestift eller gloss. Kajal, to ulike nyanser øyenskygge. Hele seansen med tannpuss, trykke litt skum i håret, føne eller sette opp tar max 30 minutter. Slenger på meg en bluse, bukse/skjørt og en jakke, og noen jøyebhæler så er man i boks. Jeans om jeg ikke har møter, av og til usminket, men svært skjelden, da jeg ikke alltid hwr garanti for indre arbeid.
Gjest Heartbroken Skrevet 2. mars 2012 #18 Skrevet 2. mars 2012 For tiden er jeg så kvalm og elendig at å dusje, pusse tenner og ha på noenlunde rene klær er alt jeg orker, men ellers skal jeg jo ut i verden og må se ut som folk:) Det blir foundation, eyeliner, mascara og lipgloss når jeg skal på jobb, handle eller på besøk, men er jeg bare hjemme sminker jeg meg ikke. Går i joggebukse og topp hjemme, men aldri utforbi hageporten Er overvektig, så da er det litt ekstra viktig å prøve å se lit fresh ut, føler jeg.
Brillefint - Jadda! Skrevet 2. mars 2012 #19 Skrevet 2. mars 2012 Uff. Jeg prøver, for min egen og mannens del. Men det er ikke lett... Trøtt i trynet hele dagen. Hår: Prøver å ordne håret, men synes det er bad hair day every day. Sminke: Maskara.... That's it. Kanskje litt mer på en veldig god dag. Klær: Uff... Prøver å gjøre det beste av det jeg har. Skal jeg bare være hjemme blir det ofte joggebukser...
Musemorbr / Skrevet 2. mars 2012 #20 Skrevet 2. mars 2012 Jeg tar det litt etter dagsformen og humøret. Og ikke minst om knerten har latt mammaen sove mer enn en time sammenhengende. Det skjer at jeg uten spesiell grunn pynter meg med full pakke på sminkefronten, skjørt og pen topp eller skjorte. Andre dager er det kosebuksa og sløvegenseren og null sminke, men er alltid på topp med hygiene og hårbørsting i det minste. Det slørver man ikke med.
Tigerpote Skrevet 2. mars 2012 #21 Skrevet 2. mars 2012 Dusjer så og si hver dag, evt vasker meg såklart, vasker håret flere ganger i uken. Sminker meg alltid før jeg skal gå ut. Har hendt mange ganger at jeg har gått på butikken i joggis, men ikke akkurat nå for tida;-) Har noen jeg ikke vil vise meg daffis for, så nå om dagen ordner jeg meg alltid slik at jeg ser bra ut. Går i normale (gravid)bukser og sørger for at klærne passer sammen. Av sminke bruker jeg consealer, foundation, rouge, pudder, mascara og eveliner, sminker meg mest mulig naturlig. Ikke noe orange tryne her i gården ;p
Kortslutning Skrevet 2. mars 2012 #22 Skrevet 2. mars 2012 Pynter og pynter.... Ville ikke kalt det pynting, men jeg ordner meg. Jeg sminker meg og har på hverdagslige klær. Jeg sitter på kontor og kunne sikkert bare møtt opp i joggebukse og håret til alle kanter, men det hører mer til hjemme i sofaen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå