Gå til innhold

Store Å'er, en test-tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅh ÅÅh ÅÅh det gÅr likar no!

Kanskje det er unntak fÅr du har liten Å etter stor Å?

Herlighet, jeg gir opp, men det var en god teori! ;) Selv om den ikke var gjennomført, hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller kan det å quote var nok til å innlede nye å'er...? hmmm

Skrevet

ALtså(liten å)... jeg har begynt innlegg og setninger med stor å(liten å), og de blir små(liten her også), selv om jeg lager de store i starten av innlegget eller setningen!!!!

Og her er faktisk ikke noen oppskrift, for jeg har opplevd at små(liten her, og de 2 etterfølgende åene(denne også)) å'er blir store, store å'er blir små(skrev liten), og at det bare skjer av seg selv her og der, hvor det ikke passer eller passer inn......

Der er ikke helt styr på Æ, ø, å her inne(og nå skrev jeg Æøå med stor bokstav, altså). Så(liten å) ser jeg når(liten å) jeg nå(liten å) poster, hva det blir av dette ;) )

Ohhhh.. fader meg... ikke lett å(liten) forklare hva som skjer her......!!! hahahahahahahaha.. hjelpe meg, verste svarinnlegg jeg har skrevet noengang ;)

Skrevet

#28 her....

Næmen.... nå er det Ø(/og litt å) som sliter... jaja... litt en dag, og noe annet neste dag?

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

ALtså(liten å)... jeg har begynt innlegg og setninger med stor å(liten å), og de blir små(liten her også), selv om jeg lager de store i starten av innlegget eller setningen!!!!

Og her er faktisk ikke noen oppskrift, for jeg har opplevd at små(liten her, og de 2 etterfølgende åene(denne også)) å'er blir store, store å'er blir små(skrev liten), og at det bare skjer av seg selv her og der, hvor det ikke passer eller passer inn......

Der er ikke helt styr på Æ, ø, å her inne(og nå skrev jeg Æøå med stor bokstav, altså). Så(liten å) ser jeg når(liten å) jeg nå(liten å) poster, hva det blir av dette ;) )

Ohhhh.. fader meg... ikke lett å(liten) forklare hva som skjer her......!!! hahahahahahahaha.. hjelpe meg, verste svarinnlegg jeg har skrevet noengang ;)

Åg da quoter jeg får å sjekke hvårdan det står til med å'ene til anonym...samtidig som jeg skriver helt bak mål får å få så månge å'er såm måilig? ;-)

Skrevet

Æ har fire fine lÆne stola, å ei jÆvli fin rÆvv!!! Haha, lure på om det blir store Æèr nå?

Skrevet

Å, nÅ mÅ du huske at Anonym begynte med A, ikke Å

Og sÅ ser jeg hvordan dette gikk. NÅ burde Å'ene blir store...?

Skrevet

Hm, da ser det faktisk ut for at teorien min holder vann, men den er veldig spesifikk! :P

Man må begynne med stor å, men kan ikke ha liten å rett bak. Eller stor Æ eller Ø.

Når en qouter noe som begynner med stor å (eller Ø osv), så vil ens eget svar også få store å'er (eller Ø'er osv).

Stemmer?

Skrevet

Æ har fire fine lÆne stola, å ei jÆvli fin rÆvv!!! Haha, lure på om det blir store Æèr nå?

Prøver ut med Æ nå for å se så

Ærlig talt Ær du hÆr...

Skrevet

Prøver ut med Æ nå for å se så

Kubult.... ;)

Ærlig talt Ær du hÆr...

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Å er det sånn å forstå...

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Å jeg blir gaaaal!

*gone*

Skrevet

..nei.... nå ramlet jeg av.. det får bare bli som det blir.... Jeg NEKTER å drive med rare ting for at bokstavene skal bli slik jeg vil, ALTSå! De får vel bare få lov til å gjøre sine ting slik de liker det selv.

Hilsen meg med alle parantesene ang stor og liten ååååå(store å'er her, altså(og små å'er inne i parentesene)).

"skrevet i forhåndsvisningen":

Ser det ikke virket med stor å der jeg skrev det var "store å'er her". Tror nesten man må til forhåndsvisningen å skrive for å få dem til å virke som man vil....

Æøå(skrevet med store bokstaver nå igjen, så ser vi).

Skrevet

#38 igjen.... nei, det virket heller ikke. Hva søren er galt med våre norske bokstaver????

Skrevet

Å nÅ gÅr det mot vÅr, sÅ VÅrpengurten kan blomstre!

Skrevet

Åhh, jeg vil ogsÅ teste Åene mine!

Skrevet

Men hvordan blir de nååå da?

Skrevet

Å har så mye hååår i råååmpen min!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...