Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper så mye jeg er gravid nå,har plutselig begynt og være litt kvalm men aldri så jeg kaster opp,kun så jeg brekker meg.så det er jo stor mulighet for at det kommer av noe annet,noen her som har håpet så inderlig at de har fått kvalme eventuelt andre ting uten og være gravid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, hvor langt er du over IKM? Har du ømme bryster? Noen blir kvalm med en gang, imens andre blir kvalm senere i svangerskapet. Jeg har blitt kvalm i uke 8-9 hver gang.. Har du merket noe til spotting? Mensmurring i magen uten at det ble noen blødning?

Skrevet

Forventer mens om 2dager:))

Skrevet

Da vil jeg påstå at det er litt tidlig å bli kvalm, har ikke hørt om at noen er blitt kvalm så tidlig.

Du får vente og se! :)

Skrevet

Har hørt om folk som blei kvalme enda tidligere faktisk:)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg har alltid blitt kvalm før forventet mens, Så det går godt an å være kvalm og uggen fra uke 4-5.

Skrevet

Jeg ble både kvalm og fikk ømme pupper og testet positivt på gt 3 dager før forventet mens,så da kan det vel gå :)

Skrevet

Håper ihvertfall :)

Skrevet

Ellers så er det bare den gode gamle omgangsyken ;) Den florerer her jeg bor hvertfall.

Skrevet

Jeg testa 5 dager før ikm, og grunnen til at jeg testa var pga bekkensmerter, dvs bekkenløsning! ha ha ha det er helt sinnsykt å tenke på! Kroppen min viser tydeligvis symptomer ganske raskt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...