Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Går på p-pille men vært litt slurvete. og nå i nesten en time har det vært full aktivitet på en måte.. Følt det før i dag også men nå har det holdt på i en times tid. Luft? er det mulig at det varer så lenge? fantomspark?
Misti Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 skal sies at sønnen min merka sånn dunking når han holdt der. er helt nede ved truse kanten. skjer a?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 ja, slik kan jeg også ha det. Om jeg er gravid har svangerskapet vart i snart 6 år...
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Sånn kan jeg ha det, både før og etter graviditet ;-)
Misti Skrevet 2. mars 2012 #5 Skrevet 2. mars 2012 ok. så helt normalt at det ogs kan sees? hva er det som gjør at det kjennes sånn ut ?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. mars 2012 #7 Skrevet 2. mars 2012 ja, helt normalt. Det er tarmene som jobber. Luft og avføring som flytter på seg inni de.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #8 Skrevet 2. mars 2012 Ja det er nok luft. Du skulle sett hva luften under ulcerøs kolitt kan gjøre. Da hadde du blitt imponert. Men veldig vondt er det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå