Gå til innhold

Hvilke planer har dere i helgen, gravide Junidamer? :)


Martha Elisabeth

Anbefalte innlegg

Er på jobb i kveld, men resten av helgen har jeg fri:) Med så nydelig vær, så hadde det vært fantastisk med en skogstur, men orker jeg? Hjelp hihi...ellers så blir det loppemarked og kos med guttene mine:)

Dere da? Spent på hva alle andre skal bedrive helgen med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er på tur til hytta, jeg skal for det meste slappe av. Stod på slalåm i vinterferien, men jeg tror ikke jeg orker det nå. Får vel tusle meg en tur og få litt frisk luft. God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg hadde sykt barn forrige helg, så da gikk "helgeplanene" i vasken, siden vi måtte holde oss innendørs. Men, siden gubben jobber i helga, så prøver vi planene fra forrige helg. Idag så er været veldig bra, så da tenkte jeg ta med poden (han er 2 1/2 år) ut på tur. Smøre niste osv. Og i morgen er det meldt overskyet, så da tenkte jeg vi skulle ta en tur på kino. Han har aldri vært på kino før, så tenkte det kunne være spennende å se "Alvin og gjengen"...hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vært å kjøpt ny bil til meg, siden jeg hadde toseter som funker dårlig når mini kommer:) så har vi vært å hjulpet svigermor med noen ikea møbler. Nå har jeg kjørt gubben til en kamerat, noe jeg virkelig unner han. Er ikke ofte han går på "fest". Så nå skal jeg kose meg med pizza og se på hver gang vi møtes på tv2:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...