Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Tok en test i dag, clearblue. Jeg skunne skimte en tynn strek. Jeg tror ikke den er positiv. Men dere som har tatt negative tester, er den helt hvit eller går det an å skimte en tynn strek? Når jeg så på testen en god stund etterpå, var den tynne streken tydeligere. Jeg har ingen kontroll på mensen og eggløsning. Begynte på conludag for et par mnd siden og har ikke hatt mensen etterpå. Jeg trodde negativ test var helt hvit. Ikke rart man blir usikker. Hadde vært enklere om den var helt hvit, da hadde det ikke vært noe å tenke på.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 testen er på en måte hvit, bare at det så ut som den blå streken som kommer frem ved positiv test kunne skimtes igjennom. Går det an hvis man ikke er gravid? Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Ta en digital test, da får du enten Gravid eller Ikke gravid og slipper disse "skyggestrekene" Da jeg fikk en svak test var jeg gravid, tok en ny test et par dager senere og den var klart positiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå