Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å nå rett før helgen, eg pleie å vake klær på søndager. Off å me som bare har mannen sin lønn å leve for.

Huff :-(

Hva skal jeg finne på nå?

Trenger jo den med 3 unger i huset!

Hvilken bør jeg kjøpe?

Vil i fred mon trofaste venn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk finn.no om noe billig selges eller gis bort inntil dere får spart til en ny ?

Skrevet

Min har stått til pynt siden i fjor sommer... HELT jævlig, ja. Barn som må ha rene klær, dusjer døgnet rundt(har tenåring også, ja), sengeklær og alt som er. Hvor søren skal man henge alt til tørk????

Jeg tror jeg må få ut fingern her. Enten kjøpe ny, eller få den gamle reparert.

Men ved kjøp, så skal man tenke som ved vaskemaskin. Det er nok med 5 kg maskin, for alt over det, er likevel ikke konstruert bedre og for mer..... Det er bare trommelen som er større, både på vaskemaskin og tørketrommel. Plass til mer, og man presser det inn i svake øyeblikk. Overbelaster motor og oppheng..... Derfor ryker de maskinene som liksom tar 6-7 kg mye lettere.

Merke har faktisk ikke så mye å si, siden de fleste har noenlunde samme innmat, motor og alt som er :) Det er meny, skjermer og alle de fancy tingene der, som koster :) Og merket, da. Det må man ikke glemme :)

Dette fortalte nemlig en reparatør til meg, som er tilknyttet en kjede, og som selger og reparerer alle merker.

Skrevet

Har selv vært på finn.no og fått tørketrommel og vaskemaskin gratis.

Og myyyye mer enn det. Bøker, leker, klær til unga. Spisestuebord + stoler, hyller, speil, bad, akvarium, fisker, uteleker, klær til meg selv, cd`er, dvd`er, spill, cafebord med stoler, potter til planter, hagebord, antikk hagebenk, thule takboks.. Ja.. U name it...

Jeg følger stadig med for å se om det er noe av interesse.

Og det er det og. Verdt å sjekke, men på elektronikk og hvitevarer ++ som funker må man være rask ute. Annonsene oppdateres rundt en gang i timen, verdt å sjekke (om man har tid! vel og merke...) jevnlig.

Har ikke hatt så mye penger, og da har det vært helt ok å få ting gratis. Da bidrar man også til miljøet :o)

å nå rett før helgen, eg pleie å vake klær på søndager. Off å me som bare har mannen sin lønn å leve for.

Hvilken bør jeg kjøpe?

Skrevet

Å nå rett før helgen, eg pleie å vake klær på søndager. Off å me som bare har mannen sin lønn å leve for.

Hvilken bør jeg kjøpe?

Da har jeg fått nye trommer.

Var ikke så vanskelig å velge Pga lefdal, hadde ikke så veldig mange lager. Hehe!

Takk for tipset om finn, har funnet mye selv der. Hadde bare ikke tid til Å vente på en der. :-)

Skrevet

Min har stått til pynt siden i fjor sommer... HELT jævlig, ja. Barn som må ha rene klær, dusjer døgnet rundt(har tenåring også, ja), sengeklær og alt som er. Hvor søren skal man henge alt til tørk????

Jeg tror jeg må få ut fingern her. Enten kjøpe ny, eller få den gamle reparert.

Men ved kjøp, så skal man tenke som ved vaskemaskin. Det er nok med 5 kg maskin, for alt over det, er likevel ikke konstruert bedre og for mer..... Det er bare trommelen som er større, både på vaskemaskin og tørketrommel. Plass til mer, og man presser det inn i svake øyeblikk. Overbelaster motor og oppheng..... Derfor ryker de maskinene som liksom tar 6-7 kg mye lettere.

Merke har faktisk ikke så mye å si, siden de fleste har noenlunde samme innmat, motor og alt som er :) Det er meny, skjermer og alle de fancy tingene der, som koster :) Og merket, da. Det må man ikke glemme :)

Dette fortalte nemlig en reparatør til meg, som er tilknyttet en kjede, og som selger og reparerer alle merker.

Hvordan greier du deg! Jeg klikka etter bare 2 dager. Du er utrolig!

Det er opptil 2 ukers ventetid på de billigste typene.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...